تبیان، دستیار زندگی
ید آیت الله مقتدایی در مراسم افتتاح ساختمان جدید مرکز تحقیقات کامیوتری علوم اسلامی بر به کارگیری و استفاده از ابزار روز برای تبلیغ معارف اهل بیت(ع) تاکید کرد. به گزارش خبرنگار رسا، آیت الله مرتضی مقتدایی، عضو شورای عالی ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آیت الله مقتدایی:با ابزار روز معارف اهل بیت را به گوش جهانان برسانید

آیت الله مقتدایی در مراسم افتتاح ساختمان جدید مرکز تحقیقات کامیوتری علوم اسلامی بر به کارگیری و استفاده از ابزار روز برای تبلیغ معارف اهل بیت(ع) تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار رسا، آیت الله مرتضی مقتدایی، عضو شورای عالی حوزه علمیه قم، صبح امروز در مراسم افتتاح ساختمان جدید مرکز تحقیقات کامپیوتر علوم اسلامی در قم، گفت: عید سعید غدیر و قربان دو عید بزرگ است و از شرافت خاصی در بین دیگر اعیاد برخوردار هستند.
وی در ادامه افزود: این دو عید بزرگ در مقایسه با دیگر اعیاد مانند ماه در میان ستارگان درخشش ویژه ای دارند.
عضو شورای عالی حوزه علمیه قم در بخشی دیگر از سخنان خود ابراز داشت: در عصر حاضر همه تشنه و شیفته معارف اهل بیت علیهم السلام هستند و این وظیفه ما را در برابر این خواسته ها بسیار سنگین می کند.
وی با اشاره به حساسیت عصر حاضر، تصریح کرد: حوزویان باید با ابزار و وسایل روز بتوانند، علوم و معارف اهل بیت علیهم السلام را به تمام جهانیان و علاقه مندان و  برسانند و آنان را از این سرچشمه سیراب سازند.