تبیان، دستیار زندگی
ند در دیدار حجت‏الاسلام والمسلمین محسن قمی از مرکز تعلیمات اسلامی واشنگتن، بر پیگیری طرح پیشنهادی این مركز برای راه اندازی حوزه علمیه آنلاین تاکید شد. به گزارش پایگاه اطلاع ‏رسانی مرکز تعلیمات اسلامی واشنگتن، حجت‏الاسلام وا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مرکز تعلیمات اسلامی واشنگتن، راه اندازی حوزه علمیه آنلاین را بررسی می کند

در دیدار حجت‏الاسلام والمسلمین محسن قمی از مرکز تعلیمات اسلامی واشنگتن، بر پیگیری طرح پیشنهادی این مركز برای راه اندازی حوزه علمیه آنلاین تاکید شد.
به گزارش پایگاه اطلاع ‏رسانی مرکز تعلیمات اسلامی واشنگتن، حجت‏الاسلام والمسلمین محسن قمی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی كه برای شركت در جلسه‏ای در سازمان ملل متحد به آمریكا سفر کرده است، در دیدار از مركز تعلیمات اسلامی واشنگتن، از نزدیک با فعالیت های تبلیغی این مرکز آشنا شد.
وی در این دیدار، با اشاره به فعالیت‏های تبلیغی مركز اسلامی واشنگتن در جهت معرفی اسلام اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، بر شناخت هر چه بیشتر آسیب ها و موانع موجود در آمریكا برای تبلیغ دین اسلام از سوی  مسئولان این مرکز تاکید کرد.
معاون امور بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری در پایان، با آرزوی توفیق بیشتر مسئولان مركز تعلیمات اسلامی واشنگتن در خدمتگزاری به مسلمامان منطقه، پیشنهاد کرد با توجه به امكانات پایگاه اطلاع ‏رسانی مرکز تعلیمات اسلامی واشنگتن، طرح پیشنهادی این مركز برای ایجاد حوزه علمیه آنلاین پیگیری شود.
حجت‏الاسلام والمسلمین محسن قمی، همچنین ضمن ملاقات با گروهی از مسلمانان منطقه، با مشکلات آنان آشنا شد و به برخی پرسش ها، پاسخ داد.