تبیان، دستیار زندگی
ند در نشست امروز رابطان روحانیون کاروانهای حج ، روحانیون موفق و نمونه معرفی و پس از بررسی دقیق رابطان انتخاب شدند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، در جلسه امروز رابطان روحانیون کاروانها حجه الاسلام والمسلمین عرب ضمن آر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

روحانیون نمونه حج امسال انتخاب شدند

در نشست امروز رابطان روحانیون کاروانهای حج ، روحانیون موفق و نمونه معرفی و پس از بررسی دقیق رابطان انتخاب شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، در جلسه امروز رابطان روحانیون کاروانها حجه الاسلام والمسلمین عرب ضمن آرزوی قبولی طاعات و حجی مقبول برای همه و توفیق خدمتگذاری زائران بیت‌الله الحرام گفت: روحانیونی كه سیاست‌های بعثه را اجرا كرده و واجد ویژگی‌های اعلام شده در فرم ارزیابی باشند ، به عنوان روحانی نمونه معرفی می شوند.

وی گفت : ارتباط صمیمی با زائران، تأثیرگذاری، تبلور تفكرات سیاسی حضرت امام (ره) در عملكرد روحانی، انگیزه بالا، اطلاعات جامع نسبت به مسایل حج و عمره، توجه به مسائل معنوی و همراهی زائران در فوق برنامه‌ها، انجام امور محوله به نحو احسن وجه، حُسن خلق، توانایی اداره فرهنگی مطلوب كاروان، قدرت پاسخگویی به شبهات و مسایل مورد مراجعه، میزان رضایت زائران، مدیر و عوامل اجرایی كاروان مهم‌ترین عوامل این گزینش هستند.

سپس رابطان یكایك به بیان مصادیق مورد نظر خود و دلایل انتخاب افراد پرداختند و موافقان و مخالفان مصداق مورد نظر، نظریات خویش را بیان كردند .

گفتنی است در مجموع135 نفر از روحانیون و معین‌ها و 12 از معینه‌ها به عنوان روحانی نمونه انتخاب شدند. این افراد فردا پس از نماز ظهر، در نشستی صمیمانه با آیت‌الله محمدی ری شهری به گفت وگو و بیان دیدگاه‌های خویش در مسایل مربوط به حج می پردازند. لازم به یاد آوری است از وجود روحانیون نمونه، حسب ویژگی‌های مربوط در مقاطع مختلف معاونت امور روحانیون استفاده خواهد شد.