تبیان، دستیار زندگی
لل بسم الله الرحمن الرحیم‏ صدور قطعنامه تحمیلی و غیر منصفانه شورای امنیت سازمان ملل بر علیه منافع ایران اسلامی برگ ننگین دیگری بر تاریخ استعماری دول استكباری افزود. دنیای امروز نظاره‌‌گر تحمیل خواسته‌های چند كشور استعمارگ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در محكوم نمودن قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل

بسم الله الرحمن الرحیم‏

صدور قطعنامه تحمیلی و غیر منصفانه شورای امنیت سازمان ملل بر علیه منافع ایران اسلامی برگ ننگین دیگری بر تاریخ استعماری دول استكباری افزود. دنیای امروز نظاره‌‌گر تحمیل خواسته‌های چند كشور استعمارگر و سلطه طلب از طریق مجامع بین المللی در كشورهای مختلف من جمله ایران اسلامی می‌باشد. آنچه كه در پس خواست صادر كنندگان این بیانیه است حكم به ذلت پذیری و سر فرود آوردن یك ملت به خواسته‌‌های نامشروع، غیرمنطقی و غیرقانونی چند كشور به اصطلاح پیشرفته و متمدن می‌باشد.

ملت آزاده و غیور ایران هرگز زیر بار سلطه طلبی و وابستگی به اجانب نخواهد رفت. تجربه سه دهه ایستادگی در مقابل استكبار جهانی به سركردگی آمریكا علی‌رغم تمامی حصرها و محرومیت‌های سیاسی، اقتصادی سندی روشن و گواهی گویا در عزم راسخ این ملت بزرگوار و ایستادگی در مقابل هرگونه ظلم و زیاده خواهی است و انشاءالله با همت بلند خویش با توكل بر عنایات الهی، قله‌های رفیع سازندگی و استقلال علمی وعملی را در تمامی زمینه‌ها خاصه انرژی هسته‌ای درخواهد نوردید.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم این اقدام غیرقانونی شورای امنیت سازمان ملل را محكوم نموده و مراتب همدلی و هماهنگی روحانیت سراسر كشور و حوزه‌های علمیه را با سایر اقشار ایران اسلامی در حمایت بی دریغ از پایداری و ایستادگی نظام اسلامی در حفظ استقلال و منافع ملی نظام اسلامی با رهبری حكیمانه مقام معظم رهبری «مدظله العالی» اعلام می‌دارد و توفیق همگان خاصه مسؤولین محترم نظام مقدس جمهوری اسلامی را در عمل به وظیفه انقلابی و ملی خود از خداوند متعال مسألت می‌نماید.

والسلام‌ علیكم‌ و رحمة‌ الله‌ و بركاته‌
جامعه‌ مدرسین‌ حوزه‌ علمیه‌ قم‌
علی مشكینی