تبیان، دستیار زندگی
ی‌كنم نبرد حساس مقابل آرسنال ژرارد هولیه سرمربی لیورپول اعلام كرد به رغم شكست ناباورانه‌ مقابل چارلتون هنوز تحت فشار و انتقاد قرار نگرفته است . هولیه در این باره گفت: فشاری وجود ندارد. آنهایی كه در انتهای لیگ هستند باید مورد ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هولیه: فشاری احساس نمی‌كنم

نبرد حساس مقابل آرسنال

ژرارد هولیه سرمربی لیورپول اعلام كرد به رغم شكست ناباورانه‌ مقابل چارلتون هنوز تحت فشار و انتقاد قرار نگرفته است .

هولیه در این باره گفت: فشاری وجود ندارد. آنهایی كه در انتهای لیگ هستند باید مورد انتقاد قرار گیرند. هنوز هیچ كس قهرمان نشده، در ماه سپتامبر یا اكتبر كه قهرمان مشخص نمی‌شود! در فوتبال همیشه شما مورد انتقاد قرار می‌گیرید. بعضی وقت‌ها شما تنها خوب بازی می‌كنید و گاهی وقت‌ها تنها نتیجه به دست می‌آورید. و شاید هم به هر دو مورد دست پیدا كنید! مقابل چارلتون خوب بازی كردیم، اما نتیجه نگرفتیم. در دیدار آینده‌ مقابل آرسنال بازی می‌كنیم كه بسیار مهم است یا موفق می‌شویم یا می‌شكنیم! و شاگردان من این موضوع را به خوبی می‌دانند و باید پاسخ خوبی بدهند .

كاپلو راز موفقیت رم را فاش كرد

خریدهای خوب تابستانی

فابیو كاپلو، سرمربی رم اعلام كرد كه عملكرد قابل قبول گیالوروسی‌ها تنها به جهت خریدهای خوب تابستانی آنهاست .

رم در حال حاضر با یوونتوس و میلان در صدر جدول قرار دارد.

شاگردان كاپلو فصل گذشته نه در اروپا و نه در ایتالیا به هیچ وجه نمایش خوبی نداشتند. اما این فصل گویا سرانجام وعده‌های رییس عملی شدند

كاپلو به شبكه‌ی رادیویی درباره‌ی رم متحول شده، گفت: خوب بازی می‌كنیم و اكنون تعادل بسیار خوبی در رم بوجود آمده است. باید اعتراف كنم كه به اندازه‌ی كافی در فصل تابستان خوش شانس بودیم و موفق شدیم بازیكنان دلخواه خود را به خدمت بگیریم. چیوو و كارو از جمله بازیكنان جدید ما بودند. در ضمن ما جوانانی مانند دانیل دروسی را داریم كه هر روز در حال پیشرفت هستند. در حال حاضر رم 21 بازیكن سطح اول در اختیار دارد كه همگی شانس یكسانی برای پوشیدن پیراهن اول تیم را دارند. تمام مردان من می‌توانند برای تیم مفید باشند. فصل گذشته مشكلات زیادی داشتیم. تنها در چند روز انتهای فصل یك رم كامل در اختیار من بود كه در آن زمان هم كاری را نمی‌توانستم انجام بدهم. اما این با ردر این فصل بازیكنان فوق‌العاده‌ای را به خدمت گرفته‌ایم و متقاعد شدیم كه می‌توان با این گروه موفق بود.

كاپلو افزود: من سه فصل با جوانانی مانند دروسی كار كرده‌ام. او هر لحظه آماده انفجار است!. مانچینی هم ستاره‌ی جوانی است كه سال‌ها او را زیر نظر داشتیم. فصل گذشته او را به طور قرضی به ونتزیا فرستادیم و این فصل بار دیگر به رم بازگشت. و بالاتر از تمام این‌ها باید به آنتونیو كاسانو اشاره كنم. او یكی از بهترین چهره‌های اروپا است. اكنون باید رهبران تیم ملی حساب ویژه‌ای روی او باز كنند.

انتقاد شدید سرمربی رئال

ستاره‌های ما روی ابرها هستند

كارلوس كئیروس، سرمربی رئال مادرید پس از گذشت چند روز از باخت تلخ به والنسیا اعلام كرد، تیمش سزاوار هر گونه انتقادی می‌باشد.

كئیروس در این باره گفت: این طبیعی است، آنها حق دارند. ما سزاوار انتقاد هستیم و باید آن را قبول كنیم. هواداران راضی نیستند. ما هم خوشحال نیستیم . این عملكرد از رئال قابل قبول نبود. این نكته بسیار مهمی است كه بعد از به دست آوردن پیروزی مغرور نشویم. نباید بعد از هر برد به آسمان پرواز كنیم! نكته حساس و حیاتی این است كه ستارگان ما نمی‌خواهند سر خود را از ابرها پایین‌تر بیاورند. ستاره‌ها تنها برای مطبوعات خوب هستند نه برای یك تیم فوتبال. ستاره‌های حقیقی در میدان بازی خلاق هستند و می‌توان روی آنها حساب كرد. قهرمان‌های حقیقی آنها هستند. دیدار مقابل والنسیا چهره صحیح رئال نبود. مطمئنا در آینده بهتر ظاهر خواهیم شد.