تبیان، دستیار زندگی
معاون آموزش ابتدایی وزیرآموزش و پرورش: گفت: هر مرکز آموزشی که احیا می شود گامی است در جهت تقویت علم و دانش جامعه است...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هر مرکز آموزشی که احیا می شود گامی است در جهت تقویت علم و دانش جامعه

معاون آموزش ابتدایی وزیرآموزش و پرورش: گفت: هر مرکز آموزشی که احیا می شود گامی است در جهت تقویت علم و دانش جامعه است.

زینب شاه مرادی - مرکز یادگیری تبیان

هر مرکز آموزشی که احیا می شود گامی است در جهت تقویت علم و دانش جامعه

به گزارش مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از استان اصفهان، رضوان حکیم زاده در مراسم هشتمین جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار شهر نطنز از مدرسه سازی به عنوان کار بسیار پرارزش و والا یاد کرد، اظهاركرد: هر فردی در این مدرسه تربیت می شود، مطمئنا درجایی از دنیا و کشورمان برای انسانی دیگر مفید خواهد بود.  هر مرکز آموزشی که احیا می شود گامی است در جهت تقویت علم و دانش جامعه. خیر مدرسه ساز با هرگامی که بر می دارد به رحمت و نگاه خدا نزدیکتر می شود.

معاون آموزش ابتدایی وزیرآموزش و پرورش تصریح کرد: خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار در کشور پرچمدار کار خیر هستند و این عزیران پشتوانه واقعی آموزش و پرورش بوده و هستند و می بایست قدر این گوهران گران بهاء را دانست.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش به موج های نرم خیز مشارکتی نیاز دارد، اظهارکرد: هرجایی که مردم حضور داشته باشند قطعا آن قسمت مراحل رشد خود را طی می کند و آموزش و پرورش به عنوان نهادی که مبنای آن مردم است، باید باحضور مردم اداره شود.

وی رسالت آموزش و پرورش را خطیر عنوان کرد و افزود: در بسیاری از کشورهای پیشرفته مردم در کنار آموزش و پرورش حضور فعال دارند، کشورهایی که از لحاظ مالی و مادی در جایگاه ایده آلی قرار دارند، اما مردم و سایر نهادها هم هستند؛ چراکه آموزش و پرورش به تنهایی نمی تواند اداره کننده وظایف خود باشد چون رسالت آموزش و پرورش انسان سازی و پرورش و تربیت انسان است.

حكیم زاده با ابراز خرسندی از حضور در جمع خیرین و ضمن ارج نهادن به نیت خدا پسندانه تمامی خیرین مدرسه ساز كه با مشاركت خود آموزش و پرورش را یاری می نمایند، از همه دست اندركاران که به هر طریقی یاری رسان آموزش و پرورش هستند تشكر و قدردانی كرد وگفت: با یاری خداوند متعال بیش از پیش در راستای تحقق اهداف ارزشمند ساخت فضاهای آموزشی و پرورشی موفق و موید باشند.

منبع: پایگاه جامع اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش