تبیان، دستیار زندگی
شد طی مراسمی از سوی بعثه مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید ، از شخصیت آیت الله العظمی تبریزی در مکه مکرمه تجلیل شد.... به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، در این مراسم که  نماینده ولی فقیه و  تنی چند تن از&nbs...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

از شخصیت حضرت آیت الله تبریزی در مکه مکرمه تجلیل شد


طی مراسمی از سوی بعثه مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید ، از شخصیت آیت الله العظمی تبریزی در مکه مکرمه تجلیل شد....
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، در این مراسم که  نماینده ولی فقیه و  تنی چند تن از  معاونین و  مسوولان بعثه  نیز  حضور داشتند حجت الاسلام والمسلمین راشد یزدی مطالبی  پیرامون ابعاد شخصیتی و فضایل حضرت آیت الله میرزا جواد تبریزی مطرح  و سپس دو تن از مداحان اهل بیت روضه خوانی  کردند.
حجت الاسلام و المسلمین راشد یزدی با اشاره شخصیت علمی آن مرحوم گفت : پشت کار و تلاش آن مرحوم در کسب علم برای همه قابل توجه بود . در روزهای تعطیل برای شاگردان خصوصی تدریس داشتند و هیچ گاه معتقد به تعطیلی دروس نبودند.
وی افزود : باید در خصوص ابعاد علمی حضرت آیت الله تبریزی کتاب جامع . متقنی تهیه شود تا همه علاقمندان به کسب علم و معرفت ، خصوصا طلاب با این شخصیت بیشتر آشنا شوند.
حجت الاسلام و المسلمین راشد یزدی به سجایای اخلاقی حضرت آیت الله تبریزی اشاره کرد و افزود : زندگی ساده و بی پیرایه ایشان در خاطره و اذهان همه مردم باقی خواهد ماند.
وی همچنین نکاتی را درباره جایگاه کسب علم در اسلام و تفاوت دیدگاه اسلام نسبت به علم با سایر ادیان و مذاهب بیان کرد.
گفتنی است یکی از فرزندان آن مرحوم ،نمایندگان بعثه مراجع عظام در مکه مکرمه . جمعی از حجاج ایرانی و غیر ایرانی حضور  در مراسم  بزرگداشت آیت الله تبریزی حضور داشتند.