تبیان، دستیار زندگی
نی در سال جاری بیش از 300 نفر از طلاب و علاقه مندان وبلاگ نویسی در کلاس ها و کارگاه های آموزشی وبلاگ نویسی دفتر توسعه شرکت کردند. حجه الاسلام محمد هادی فضل الله نژاد مسئول آموزش دفتر توسعه وبلاگ نویسی دینی با اعلام این خب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آموزش بیش از 300 نفر از سوی دفتر توسعه وبلاگ دینی

در سال جاری بیش از 300 نفر از طلاب و علاقه مندان وبلاگ نویسی در کلاس ها و کارگاه های آموزشی وبلاگ نویسی دفتر توسعه شرکت کردند.
حجه الاسلام محمد هادی فضل الله نژاد مسئول آموزش دفتر توسعه وبلاگ نویسی دینی با اعلام این خبر افزود: به منظور گسترش فرهنگ بهره گیری از اینترنت در راستای تبلیغ دین و پاسخگویی به پرسش ها و شبهات دینی ، دفتر توسعه وبلاگ نویسی دینی اقدام به برگزاری کارگاه ها و دوره های ویژه وبلاگ نویسی برای طلاب و علاقه مندان به عرصه های متنوع وبلاگ نویسی دینی با همکاری ستاد پاسخگویی دینی و مراکز آموزشی- علمی و فرهنگی کشور کرد ، که با استقبال طلاب رو به رو شد و با اصول و روش های وبلاگ سازی و وبلاگ نویسی به صورت نظری و عملی آشنا شدند.
وی با اشاره به دوره های برگزارشده و در دست برنامه گفت: این کارگاه ها در شهرستان های قم ، کرج ، تهران ، شهرکرد و خمینی شهر برگزار شده است . درخواست هایی نیز از سوی برخی از مراکز شهرستانی به دست ما رسیده که در دست بررسی و اقدام است.
فضل الله نژاد با اشاره به دیگر فعالیت های دفتر توسعه گفت: در سال جاری سه همایش با مشارکت بیش از 250 نفر در موضوعات تخصصی "وبلاگ نویسی دینی ؛ راهکارها و چالش ها"؛ "وبلاگ نویسی قرآنی" و "وبلاگ نویسی و مهدویت" برگزار شد. در این همایش ها افزون بر مسئولان برخی از سایت ها چون پرشین بلاگ و پارسی بلاگ ، نویسندگان و بلاگر های دینی دارای پیشینه در حوزه های تخصصی، به بیان ضعف های موجود در عرصه وبلاگ نویسی دینی و راهکارها پرداختند. این همایش آثار مثبتی به جا گذاشت که به عنوان نمونه می توان به راه اندازی انجمن های تخصصی وبلاگ نویسان در حوزه های خاص اشاره کرد.
مسئول آموزش دفتر توسعه وبلاگ نویسی دینی برگزاری میزگرد های تخصصی با حضور بیش از 50 نفر را از دیگر برنامه های اجرا شده در سال جاری دانست و افزود: با تلاش دفتر توسعه و همکاری مراکز آموزشی حوزه های علمیه تاکنون افراد زیادی به وبلاگ نویسی رو آورده اند و در حال حاضر بیش از 700 نفر به عنوان وبلاگ نویس و عضو فعال با این دفتر در ارتباط هستند.
وی در پایان خواستار همکاری بیش تر طلاب و توجه به حوزه های تازه در عرصه تبلیغ شد و گفت: از وبلاگ نویسان دینی می خواهیم که ارتباط خود را با دفتر توسعه گسترش و در ایجاد فرهنگ سازی دینی ما را یاری دهند.