تبیان، دستیار زندگی
یت  مراسم بزرگداشت شیخ عبدالامیر جمری عالم برجسته شیعه در بحرین، با حضور جمعی زیادی از علما ، اساتید حوزه علمیه ، شخصیتهای برجسته علمی و فرهنگی و نیز مسوولان سیاسی واجتماعی در كویت برگزار شد. به گزارش رسا از كوی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مراسم بزرگداشت عالم برجسته شیعه بحرین در كویت

مراسم بزرگداشت شیخ عبدالامیر جمری عالم برجسته شیعه در بحرین، با حضور جمعی زیادی از علما ، اساتید حوزه علمیه ، شخصیتهای برجسته علمی و فرهنگی و نیز مسوولان سیاسی واجتماعی در كویت برگزار شد.

به گزارش رسا از كویت، مراسم یادبود شیخ عبدالامیر جمری روحانی مبارز و خطیب توانمند شیعی در بحرین كه هفته گذشته دار فانی را وداع گفت در حسنینه بلوچ واقع در كویت پایتخت كشور كویت برگزار شد.
در این مراسم كه به همت علما و روحانیون حوزه علمیه كویت برگزار شد، حجت‌الاسلام عبدالله دشتی در خصوص خدمات این روحانی برجسته شیعیان بحرین به اسلام سخن گفت. وی  گفت : شیخ عبدالامیر الجمری روحانی شجاعی بود كه همواره در جهت دفاع از مظلومان تلاش می‌كرد.
حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ حسین معتوق روحانی سرشناس شیعه بحرین طی سخنانی، شیخ جمری را از روحانیون مجاهد بحرین دانست و گفت : این روحانی جلیل الشان در طول عمر پر بركت خود خدمات قابل توجهی را برای جامعه بحرین و جهان تشیع انجام داد.
در این مراسم  عدنان عبدالصمد  نماینده پارلمان ،  عبدالواحد الخلفان  عضو جامعه عدالت و صلح ،  فاضل صفر  عضو شورای شهرداری كویت و تنی چند از شخصیت‌های سیاسی و مذهبی كویت از شخصیت این روحانی برجسته بحرینی و خدمات وی به جهان اسلام و مسلمانان تجلیل كردند .