تبیان، دستیار زندگی
مرکز ارتقای سلاح وزارت جنگ رژیم صهیونیستی از تعدادی از سلاح های نظامی پیشرفته تر که تا چند سال آینده به خدمت نیروی دریایی، هوایی و زمینی ارتش درخواهند آمد، رونمایی کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی از سلاح‌های جدید خود رونمایی کرد

مرکز ارتقای سلاح وزارت جنگ رژیم صهیونیستی از تعدادی از سلاح‌های نظامی پیشرفته‌تر که تا چند سال آینده به خدمت نیروی دریایی، هوایی و زمینی ارتش درخواهند آمد، رونمایی کرد.

بخش سیاست تبیان

ارتقای سلاح وزارت جنگ رژیم صهیونیستی

به گزارش تبیان به نقل از ایسنا، سایت روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت مدعی شد، تمامی تسلیحات جدید از تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای برخوردار هستند و پیش‌بینی می‌شود که این سلاح‌ها انقلابی در روند درگیری‌های آتی ارتش رژیم صهیونیستی با حماس و حزب الله ایجاد کنند. از بین تجهیزات پیشرفته جدیدی که به نمایش گذاشته شده‌اند، می‌توان به خودروهای زرهی اشاره کرد که به زودی به صورت تانک در اختیار نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی قرار خواهند گرفت.

همچنین نفربرهای زره‌پوش، یک خودروی زرهی سنگین مهندسی، یک فروند پهپاد که توان شلیک هوایی را دارد، یک سلاح هوشمند که با رصد هدف تیراندازی می‌کند و زیردریایی‌های بدون سرنشین برای جمع‌آوری اطلاعات و ترسیم نقشه از جمله دیگر سلاح‌ها و تجهیزات نظامی به نمایش درآمده بودند.

به نوشته یدیعوت آحارونوت، تمامی این سلاح‌های جدید در مراحل پیشرفته‌ای از طراحی هستند و برخی از آنها مانند تفنگ هوشمند به ارتش تحویل داده شده‌اند. به نوشته این روزنامه، نمونه اولیه دیگر تجهیزات مانند تانک کرامول ظرف سه سال آینده رونمایی خواهند شد.

به نوشته یدیعوت آحارونوت، تمامی این سلاح‌های جدید در مراحل پیشرفته‌ای از طراحی هستند و برخی از آنها مانند تفنگ هوشمند به ارتش تحویل داده شده‌اند. به نوشته این روزنامه، نمونه اولیه دیگر تجهیزات مانند تانک کرامول ظرف سه سال آینده رونمایی خواهند شد. همچنین از سیستم دیگری رونمایی شد که امکان سرنگون کردن پهپادها با استفاده از گروه متنوعی از گزینه‌های هجومی شامل امواج جنگ الکترونیک، اشعه لیزر و یا تیراندازی عادی را فراهم می‌کند.

رونمایی از سلاح‌های جدید در حالی انجام شد که رژیم صهیونیستی بزرگترین تمرینات نظامی‌اش طی ۲۰ سال اخیر را در طول مرز با لبنان جهت آمادگی برای سناریوی حمله نیروهای حزب الله به شمال اراضی اشغالی همزمان با افزایش تنش‌ها با حزب الله و ایران آغاز کرد.

برگزاری مانور نظامی گسترده در شمال فلسطین اشغالی به منظور شبیه سازی جنگ با حزب الله لبنان با حضور ۳۰ هزار نیروی نظامی است. رژیم صهیونیستی بارها نگرانی خود را از حضور نیروهای ایرانی در سوریه و ذخیره‌سازی اسلحه توسط حزب الله در جنوب لبنان ابراز داشته است.

حزب الله: آماده مقابله با هرگونه تجاوز و حمله دشمن صهیونیستی هستیم

یکی از مسؤولان حزب الله لبنان تاکید کرد که این حزب برای مقابله با هر گونه تجاوز و حمله دشمن صهیونیستی در هر زمانی آمادگی کامل دارد و این رژیم را در هر جنگی غافلگیر خواهد کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این مسؤول حزب الله اظهار داشت: رژیم صهیونیستی به خوبی از قدرت و توان نظامی ما با خبر است و شکست ارتش صهیونیستی مقابل حزب الله در سال ۲۰۰۶ موجب بازداشتن این رژیم شد و ما اطمینان داریم که تمرینات و مانورهای نظامی اخیر ارتش رژیم صهیونیستی ارتباطی مستقیم به قدرت و توان نظامی حزب الله دارد.

منبع: ایسنا