تبیان، دستیار زندگی
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت : احساس امنیت از خود امنیت مهم تر است که نیروی انتظامی این مهم را به مردم هدیه می کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بروجردی: احساس امنیت از خود امنیت مهم‌تر است

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت : احساس امنیت از خود امنیت مهم‌تر است که نیروی انتظامی این مهم را به مردم هدیه می کند.

بخش سیاست تبیان

علاءالدین بروجردی

به گزارش تبیان به نقل از ایسنا، علاءالدین بروجردی در دیدار سردار مهدیان نسب فرمانده انتظامی لرستان در بروجرد با اشاره به اینکه نیروی انتظامی نیرویی مقتدر است که با جان و دل کار می‌کند و امنیت را به مردم هدیه می‌کند، اظهار داشت: خدمت در نظام جمهوری اسلامی عبادت است.

وی با تاکید بر اینکه احساس امنیت از خود امنیت مهم‌تر است، افزود: استان لرستان از استان‌های امن کشور است و اگر امروز احساس امنیت در کشور از رشد قابل قبولی برخوردار است، نشان از مشارکت جدی مردم در مقوله امنیت و تعامل با دستگاه‌های امنیتی به خصوص پلیس است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز، پلیس ایران اسلامی با اتکا به ایمان و تقوای الهی در انجام ماموریت‌های خود توانسته دستاوردهای قابل توجهی را کسب کند.

بروجردی برقراری امنیت پایدار در کشور را نتیجه تلاش شبانه روزی نیروی جان بر کف انتظامی و دستگاه‌های امنیتی برشمرد و اضافه کرد: پلیس تا حد توان، سهم خود را در ایجاد امنیت به انجام رسانده و برای پایداری امنیت در جامعه، همه اقشار و نهادها نیز باید سهم و نقش خود را به خوبی ایفاء کنند.

وی اقتدار و حضور ناجا در جامعه را نشان از آرامش و تجلی امنیت اجتماعی دانست و افزود: حفظ امنیت نظام و تداوم انقلاب، در گرو خدمات کارکنان ناجا در سراسر کشور است.


منبع: ایسنا