تبیان، دستیار زندگی
شد مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای "مدظله العالی" طی حكمی آیت الله آقای حاج شیخ عبدالنبی نمازی را به امامت جمعه و نمایندگی خود در امور دینی كاشان منصوب كردند. به گزارش فارس متن حكم به این شرح است: بسم الله الرحمن ا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آیت الله آقای حاج شیخ عبدالنبی نمازی امام جمعه کاشان شد

مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای "مدظله العالی" طی حكمی آیت الله آقای حاج شیخ عبدالنبی نمازی را به امامت جمعه و نمایندگی خود در امور دینی كاشان منصوب كردند.

به گزارش فارس متن حكم به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب مستطاب حجت الاسلام و ذخرالاعلام آقای حاج شیخ عبدالنبی نمازی دامت افاضاته

با تجلیل و تكریم امام جمعه فقید كاشان مرحوم آیت‌الله آقای یثربی و طلب مغفرت و رحمت الهی برای آن روحانی خدوم و مردمی، جنابعالی را كه بحمدالله به زیور علم و عمل مزین می باشید و سالها در نظام مقدس جمهوری اسلامی وظایف و مسئولیت‌های سنگین را متعهد بوده‌اید به امامت جمعه كاشان و نمایندگی خود در امور دینی آن شهر مؤمن و پرافتخار منصوب می‌كنم.

علاوه بر سوابق و افتخارات علمی آن شهر كه برجستگان آن همواره در سپهر فرهنگ و دانش اسلامی و ایرانی درخشیده اند، مردم با ایمان و نجیب و هوشمند آن نیز همواره و بویژه در دوران انقلاب و دفاع مقدس، پایبندی و وفاداری خود را در عرصه‌های گوناگون ثابت كرده‌اند. و این چیزی است كه شخصیت فاضلی مثل جنابعالی را كه در حوزه ی قم سرگرم اشتغالات و خدمات علمی بوده‌اید، بیشك به هجرت و سكونت در آن شهر و در میان آن مردم عزیز تشویق می كند. از خداوند متعال دوام توفیقات جنابعالی را مسئلت می‌كنم.

والسلام علیكم و رحمه الله
سید علی خامنه‌ای