تبیان، دستیار زندگی
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی وزارت آموزش و پرورش را اساسی ترین وزارتخانه کشور دانست که باید به آن پرداخته شود...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

وزارت آموزش و پرورش اساسی ترین وزارتخانه کشور است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی وزارت آموزش و پرورش را اساسی ترین وزارتخانه کشور دانست که باید به آن پرداخته شود.

زینب شاه مرادی - مرکز یادگیری تبیان

وزارت آموزش و پرورش اساسی ترین وزارتخانه کشور است

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، عصرامروز الیاس حضرتی در نشست هم اندیشی  مدیران روابط عمومی حوزهای ستادی و استانی در باشگاه فرهنگیان تهران، ضمن تبریک عید سعید غدیر  و تسلیت به مناسبت سانحه دلخراش واژگونی اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی، اظهارکرد: با سیاست هایی که رئیس جمهور  محترم در انتخاب هیئت دولت اعمال کرد، وحدت و آرامش خوبی بر فضای جامعه  حاکم شده است، بنابراین انتظار می رود  در این فضای مطلوب کارهای  اساسی برای کشور انجام شود.

حضرتی ادامه داد: مسئله آموزش و پرورش ازمسائل اساسی کشور است، باید در فضای وحدت و آرامش ایجاد شده با جراحی اساسی، آموزش و پرورش را به جایگاه اصلی خود در جامعه برسانیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مجموعه  روابط عمومی های آموزش و پرورش باید تلاش کنند، این وزارتخانه را به عنوان اساسی ترین و با اهمیت ترین موضوع کشور در جامعه نهادینه  کنند.

وی ادامه داد: مدارس ما باید به گونه ای باشند که دانش آموزان را افرادی دیندار و وطن پرست تربیت کنند.

حضرتی عشق به حرفه معلمی را یک ضرورت برای فعالیت در این حوزه برشمرد و گفت: با زبان قلم  و رسانه می توان  آموزش و پرورش را به جایگاه واقعی آن رساند، به طوری که برای مسئولان و آحاد  جامعه، مهم ترین و اولین اولویت باشد.

منبع: پایگاه جامع اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش