تبیان، دستیار زندگی
ین به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جامعه مدرسین متن این بیانیه به شرح ذیل است بسم الله الرحمن الرحیم‏ با پایان یافتن شمارش آراء میلیونی ملت بزرگوار و حماسه‌ساز ایران اسلامی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری اوج حضور بیش از 28 میل...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تقدیر و تشكر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ازاعتماد مردم به فهرست جامعتین

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جامعه مدرسین متن این بیانیه به شرح ذیل است

بسم الله الرحمن الرحیم‏

با پایان یافتن شمارش آراء میلیونی ملت بزرگوار و حماسه‌ساز ایران اسلامی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری اوج حضور بیش از 28 میلیونی وفاداران به انقلاب اسلامی و ساحت رهبری بیش از پیش آشكار گشت.

حضور مردم و پشتوانه عظیم خبرگان رهبری البته با حمایتها و هدایتهای پیامبر گونه رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید میسر شد. تلاش بی وقفه مسئولان وزارت كشور و شورای محترم نگهبان برای هر چه باشكوهتر برگزار شدن این انتخابات نیز ملموس و مشهود بود. چه آنكه در این میان فعالیت احزاب وگروههای سیاسی، مذهبی، رسانه‌های جمعی و بالاخص صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، هیئت‌های محترم اجرایی ونظارت سراسر كشور و مسئولان امنیتی، انتظامی در برپایی هر چه گسترده تر این انتخابات مردمی، چشمگیر و قابل ستایش بود.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بر خود وظیفه می‌داند تا از همه دست اندركاران و مشوقان مردم در اقبال به صندوقهای رأی تشكر نماید.

همچنین تشكر خالصانه خود را ازاعتماد و اطمینان مردم و انتخاب بیش از 90 درصد فهرست پیشنهادی ارائه شده توسط جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز تهران (جامعتین) اعلام می‌دارد.

امید است كه این تلاشها مرضی ولایت امر و امامت جامعه و موجب تثبیت نظام، حفظ احكام مقدس اسلام و تحكیم انقلاب گردد.

والسلام‌ علیكم‌ و رحمة‌ الله‌ و بركاته‌
جامعه‌ مدرسین‌ حوزه‌ علمیه‌ قم‌
علی مشكینی