تبیان، دستیار زندگی
دوره آموزش تمهیدی تبلیغ در فضای مجازی برگزار می شود
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
از یازدهم تا پایان شهریور؛

دوره آموزش تمهیدی تبلیغ در فضای مجازی برگزار می شود

دوره آموزش غیرحضوری تمهیدی تبلیغ در فضای مجازی ویژه برادران طلبه به همت اداره تبلیغ مجازی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در شهریورماه برگزار می شود.

دوره آموزش تمهیدی تبلیغ در فضای مجازی برگزار می شود
در راستای آماده سازی طلاب و مبلغان گرامی برای فعالیت تبلیغی در فضای مجازی، دوره آموزش تمهیدی مجازی ویژه برادران طلبه در شهریورماه برگزار می‌ شود.
موضوعات این دوره آموزشی عبارت است از آشنایی فنی با فضای مجازی و کاربری اینترنت (روش اتصال به اینترنت، کار با مرورگر،دانلود، آپلود و ... )، آشنایی با مهارت های تبلیغ دینی در فضای مجازی(آسیب شناسی و فرصت شناسی فضای مجازی، نویسندگی در فضای مجازی، اصول پاسخگویی به شبهات در فضای مجازی، ملزومات عملیات تبلیغی در فضای مجازی و ...)،چالش های امنیتی فضای مجازی و راهکارهای مقابله با آنها، آشنایی اجمالی با محیط های فعالیت در فضای مجازی(وبلاگ، سایت، انجمن، شبکه های اجتماعی و شبکه های پیام رسان) و آموزش وبلاگ نویسی.
لازم به ذکر است این دوره به صورت مجازی در نظر گرفته شده و متقاضیان شرکت در دوره از سراسر کشور می‌توانند در این دوره شرکت کنند.
همچنین دوره تمهیدی که در واقع آماده سازی طلاب جهت ورود به عرصه تبلیغ مجازی است در ۲۰ جلسه آموزشی اجرا می شود.
اتمام دروس مقدمات حوزه و تحصیل در مقطع سطح ۱ و بالاتر، داشتن کامپیوتر در منزل جهت انجام تمرینات و امکان دسترسی به اینترنت، آشنا بودن با کاربری ویندوز در حد متوسط و داشتن فرصت کافی در بازه زمانی مذکور جهت شرکت در کلاس و انجام تمرینات در منزل از شرایط ثبت نام در این دوره است.
مزایای شرکت در دوره شامل اولویت در جذب و تشکیل پرونده تبلیغ نوین در دفتر تبلیغات، ارائه گواهی شرکت در دوره آموزشی(در صورت حضور در کلاس‌ها و موفقیت در آزمون)، تقدیر از منتخبین دوره و اولویت در پذیرش برای شرکت در دوره های تکمیلی و پیشرفته تبلیغ نوین است.
لازم به ذکر است زمان شروع دوره از شنبه ۹۶/۶/۱۱ از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۲۳ به مدت ۲۰ جلسه به صورت مجازی برگزار می شود.
منبع: خبرگزاری رسمی حوزه