تبیان، دستیار زندگی
مدیر مجموعه ورزشی آزادی با اشاره به این که مخالف رایگان شدن طبقه دوم مجموعه ورزشی آزادی هستم، گفت: رایگان شدن طبقه دوم آزادی سبب می شود تا جمعیت را نتوانیم به موقع کنترل کنیم و ممکن است اتفاق ناخوشایندی رخ دهد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

طباطبایی: مخالف رایگان شدن طبقه دوم "آزادی" هستم

مدیر مجموعه ورزشی آزادی با اشاره به این که مخالف رایگان شدن طبقه دوم مجموعه ورزشی آزادی هستم، گفت: رایگان شدن طبقه دوم آزادی سبب می‌شود تا جمعیت را نتوانیم به موقع کنترل کنیم و ممکن است اتفاق ناخوشایندی رخ دهد.

بخش ورزش تبیان

ورزشگاه آزادی

به گزارش تبیان به نقل از ایسنا؛ حسن طباطبایی درباره رایگان شدن طبقه دوم مجموعه ورزشی آزادی برای بازی ایران و سوریه اظهار کرد: در خصوص رایگان شدن طبقه دوم مجموعه ورزشی آزادی من اطلاعی ندارم و کاملا مخالف رایگان شدن طبقه دوم و حتی اول این مجموعه هستم. در حقیقت تا به الان هیچ نهاد رسمی چه از سوی شورای تامین و چه از سوی فدراسیون فوتبال به ما اعلام نکرده‌اند که طبقه دوم مجموعه ورزشی آزادی برای بازی امشب دو تیم ایران و سوریه رایگان است.

وی گفت‌: با تجربه تلخی که از بازی ایران و چین داشتم و با توجه به بحث مقاوم سازی طبقه دوم مجموعه ورزشی آزادی، مساله رایگان شدن طبقه دوم آزادی کار خوبی نیست و ما نگران هستیم با رایگان شدن طبقه دوم مجموعه ورزشی آزادی اتفاقی که در دیدار بین ایران و چین رخ داد دوباره شاهد بروز چنین رویدادی باشیم. البته در بازی ایران و چین خوشبختانه حادثه خاصی رخ نداد اما به‌ هر حال تجربه تلخی بود که امیدوارم دوباره این مساله تکرار نشود.

طباطبایی خاطر نشان کرد: من کاملا مخالف رایگان شدن طبقات مجموعه ورزشی آزادی هستم و حتی این مساله را به شورای تامین و فدراسیون فوتبال نیز اعلام کرده‌ام، زیرا با رایگان شدن طبقات مجموعه ورزشی آزادی کنترل جمعیت واقعا سخت است و ما نمی توانیم با نظم و انضباط تماشاگران را به موقع وارد مجموعه ورزشی آزادی کنیم و بعد از بازی جمعیت را خارج کنیم.

طباطبایی خاطر نشان کرد: من کاملا مخالف رایگان شدن طبقات مجموعه ورزشی آزادی هستم و حتی این مساله را به شورای تامین و فدراسیون فوتبال نیز اعلام کرده‌ام، زیرا با رایگان شدن طبقات مجموعه ورزشی آزادی کنترل جمعیت واقعا سخت است و ما نمی توانیم با نظم و انضباط تماشاگران را به موقع وارد مجموعه ورزشی آزادی کنیم و بعد از بازی جمعیت را خارج کنیم. تمام تلاش ما بر این است تا این مساله رخ ندهد و هیچ کدام از طبقات مجموعه ورزشی آزادی رایگان نشود. مدیر مجموعه ورزشی آزادی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا برای جشن امروز تدارکات  خاصی پیش‌بینی شده است یا خیر؟ افزود: تدارکات جشن در اختیار فدراسیون فوتبال است و ما در این زمینه برنامه‌ریزی خاصی نداریم.

وی گفت‌: تمام سعی ما بر این است که با همکاری شورای تامین، فدراسیون فوتبال و سایر ارگان ها و نهادها بتوانیم شرایط خوبی را برای بازی امشب فراهم کنیم و با کنترل به موقع تماشاگران فضایی را ایجاد کنیم تا شاهد ارائه بازی زیبا و تماشاگر پسند باشیم.

طباطبایی ‌اضافه کرد: بدون شک با رایگان شد طبقات مجموعه ورزشی آزادی کنترل جمعیت از دست ما خارج خواهد شد و ما به طور دقیق نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم که چه تعداد تماشاگر وارد مجموعه ورزشی آزادی می‌شود و از سوی دیگر راهنمایی تماشاگران در راهروهای ورودی مجموعه ورزشی آزادی مشکلات زیادی را برای همه ایجاد خواهد کرد.

وی در پایان گفت‌: اگر طبقات مجموعه ورزشی آزادی رایگان نشود، ما می‌توانیم مدیریت بهتری را در کنترل خیل عظیم از تماشاگرانی که وارد مجموعه ورزشی آزادی می‌شوند را داشته باشیم و با نظم و انضباط بیشتری شاهد برگزاری دیدار امشب بین دو تیم ایران و سوریه شویم.

منبع: ایسنا