تبیان، دستیار زندگی
دم انتخابات 24 آذر نماد شعور بالای سیاسی مردم و بی‌تاثیر بودن فعالیت دشمنان بود/ دشمنان، بودجه‌های كلانی را كه برای براندازی ما تصویب كرده‌اند، خرج سیاه‌پوستان کارتون خواب آمریكا کنند حضرت آیت‌الله مكارم شیرازی در درس خ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آیت‌الله مكارم شیرازی در درس خارج فقه؛ انتخابات 24 آذر نماد شعور بالای سیاسی مردم

انتخابات 24 آذر نماد شعور بالای سیاسی مردم و بی‌تاثیر بودن فعالیت دشمنان بود/
دشمنان، بودجه‌های كلانی را كه برای براندازی ما تصویب كرده‌اند، خرج سیاه‌پوستان کارتون خواب آمریكا کنند

حضرت آیت‌الله مكارم شیرازی در درس خارج فقه خود، با چشم‌گیر خواندن حضور مردم در انتخابات 24 آذر، آن را نشانه شكست فعالیت‌های دشمنان نظام اسلامی قلمداد كرد و گفت: خوب است كه دشمنان ما بودجه‌های كلانی را كه برای براندازی نظام جمهوری اسلامی تصویب كرده‌اند، خرج سیاه‌پوستانی كنند كه شب‌ها در خیابان‌های نیویورك و شهرهای دیگر آمریكا روی كارتون‌ می‌خوابند.

به گزارش رسا حضرت آیت‌الله ناصر مكارم شیرازی، از مراجع تقلید، در درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم خود با اشاره به حضور  چشمگیر مردم در انتخابات 24 آذر گفت: این انتخابات با نظم، آرامش و بدون درگیری انجام شد.
وی افزود: مردم هوشمند و با ایمان ایران با وجود این كه از مسایل گوناگون به ویژه وضعیت اقتصادی گله دارند، ولی هنگامی كه امرسرنوشت سازی مطرح می‌شود، آنها را فراموش كرده و به میدان می‌آیند. این نشانه شعور بالای سیاسی مردم است.
حضرت آیت‌الله مكارم شیرازی افزود: این انتخابات پیام‌های زیادی برای دشمنان و دوستان انقلاب اسلامی داشت. نخستین پیام برای دولت‌های مخالف ما بود كه بدانند این ملت به مملكت و نظام خود علاقه‌مند و وفادار است و تبلیغات شبانه روزی رسانه‌های آنان بر علیه ما تأثیری در علاقه مردم به این نظام ندارد. بنابراین خوب است كه دشمنان ما بودجه‌های كلانی را كه برای براندازی نظام جمهوری اسلامی تصویب كرده‌اند، خرج سیاه‌پوستانی كنند كه شب‌ها در خیابان‌های نیویورك و شهرهای دیگر آمریكا روی كارتون‌ می‌خوابند.
این مرجع تقلید در ادامه اظهار داشت: آن‌هایی كه منافقان را برای آموزش به اسراییل می‌برند، بدانند زحمت بیهوده می‌كشند و پول‌های خود را هدر می‌دهند.
وی با اشاره به این كه مردم با حضور خود در این انتخابات برای احزاب سیاسی داخل كشور و دولت هم پیام داشتند، خاطرنشان كرد: با اندكی تفكر و اندیشه می‌توان این پیام‌ها را دریافت كرد.
حضرت آیت‌الله مكارم شیرازی در پایان از حضور پرشور مردم در این حماسه ملی تشكر كرد.