تبیان، دستیار زندگی
ند مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (س) تنکابن از فارغ التحصیلی اولین دوره طلاب خواهر این مدرسه در سال تحصیلی جدید خبر داد. به گزارش رسا : زهرا هدایتی همت، مدیر مدرسه علمیه خواهران فاطمه الرهرا (س) تنکابن در گفت و گو با خبر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برای اولین بار طلاب مدرسه علمیه خواهران تنکابن امسال فارغ التحصیل می شوند


مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (س) تنکابن از فارغ التحصیلی اولین دوره طلاب خواهر این مدرسه در سال تحصیلی جدید خبر داد.
به گزارش رسا : زهرا هدایتی همت، مدیر مدرسه علمیه خواهران فاطمه الرهرا (س) تنکابن در گفت و گو با خبرنگار رسا، به تشریح فعالیت های این مدرسه علمیه پرداخت و بیان داشت: این مدرسه علمیه در سال تحصیلی 1380 با همت امام جمعه وقت تنکابن و بنیاد رفاه امام صادق (ع)، زیر نظر مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران قم در چهار کیلومتری شهر تنکابن در منطقه شیرودکار خود را آغاز کرد.
وی از تلاش های امام جمعه کنونی شهر تنکابن در استمرار حرکت علمی این مدرسه علمیه تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: این مدرسه در ابتدا کار علمی خود را با بیست طلبه خواهر آغاز کرد و با جذب و به کار گیری استادان مجرب در مدتی کوتاه به رشد و بالندگی خوبی رسیده است و هم اکنون طلاب در چهار پایه تحصیلی اول، دوم، سوم و پنجم به تحصیل اشتغال دارند.
مدیر مدرسه علمیه خواهران تنکابن ادامه داد: امسال برای اولین بار طلاب این مدرسه علمیه بعد از پنج سال کار علمی فارغ التحصیل خواهند شد.
زهرا هدایتی همت به ساختمان این مدرسه علمیه اشاره و خاطر نشان کرد: ساختمان جدید این مدرسه علمیه در سال 1382 به مساحت 1400 مترمربع و در چهار طبقه احداث گردید و به حول و قوه الاهی و با حمایت های ریاست محترم جمهوری و مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و امام جمعه محترم تنکابن، حجت الاسلام قدوسی در سال 1385 کار آن به پایان رسید و در سالروز میلاد حضرت حجت (عج) طی مراسمی شاهد آغاز بهره برداری از این فضا بودیم.
این استاد حوزه علمیه تنکابن امکانات این مدرسه علمیه را شامل کلاس درس، نمازخانه، سالن اجتماعات، کتابخانه، سالن جلسات، اتاق معاونت ها، بسیج، بایگانی، مشاوره و چهار سوییت خوابگاهی معرفی کرد و ابراز داشت: این مدرسه علمیه در بخش آموزش و فرهنگی بر اساس برنامه های معاونت فرهنگی مرکز مدیریت حوزه علمیه قم فعالیت  می کند که عبارت است از: برگزاری مراسم ها، اردوهای داخل و خارج استان، برگزاری کلاس اخلاق عملی، کمک های اولیه و امداد و نجات، بهداشت خانواده و ارایه نرم افزارهای آموزشی به استادان و طلاب مدرسه علمیه.
گفتنی است، مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (س) تنکابن در تنکابن ـ شیرود ـ جنب امام زاده آقا سید حسین (ع) واقع است.