تبیان، دستیار زندگی
یم آیت الله سید حسن مرتضوی شاهرودی در درس خارج فقه خود، حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای را سد محکمی در برابر ترفندهای دشمنان معرفی و خاطرنشان کردند: هر چه حضور مردم در انتخابات پرشورتر و بهتر باشد دشمنان ناامیدتر خ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آیت الله مرتضوی شاهرودی: ما هر روز شاهد توطئه جدیدی هستیم


آیت الله سید حسن مرتضوی شاهرودی در درس خارج فقه خود، حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای را سد محکمی در برابر ترفندهای دشمنان معرفی و خاطرنشان کردند: هر چه حضور مردم در انتخابات پرشورتر و بهتر باشد دشمنان ناامیدتر خواهند شد.

به گزارش  رسا، آیت الله سید حسن مرتضوی شاهرودی ، در درس خارج فقه خود در مدرسه علمیه حضرت آیت الله خوئی (ره) مشهد، با اشاره به فرارسیدن انتخابات 24 آذر ، خطاب به طلاب و روحانیان اظهار داشت: متاسفانه امروز دشمنان اسلام و استکبار جهانی خواب های آشفته و پریشانی برای مسلمین دیده اند.
ایشان افزودند: ما هر روز شاهد توطئه جدیدی هستیم. وضعیت مسلمانان عراق و انفجارهای متعدد در عتبات عالیات ، اختلاف افکنی قومی و مذهبی در عراق، مشکلات مردم لبنان و تحصن چند روزه هزاران نفر از شیعیان لبنان، حملات اسرائیل به مردم بی گناه فلسطین و جنگ های تبلیغاتی برای تضعیف کردن حضور مردم در انتخابات از جمله این توطئه هاست.
این مدرس خارج فقه حوزه علمیه مشهد تصریح کرد: دشمنان اسلام می خواهند تا آنجا که ممکن است مسلمین و مومنین را از صحنه خارج کنند و عظمت و عزت مسلمانان را بشکنند.
وی در سخنان خود با اشاره به اینکه حضور مردم در صحنه، می تواند موجب دفع ترفندهای دشمنان بشود خاطرنشان کرد: آنچه که می تواند در برابر این شیطنت ها اثرگذار باشد، حضور مردم در صحنه به خصوص در مواقع حساس و کلیدی مانند انتخابات است.
آیت الله سید حسن مرتضوی شاهرودی، با اشاره به این که حضور مردم در پای صندوق های رای ، دشمنان را مایوس و ناامید می کند، یادآور شد: به خصوص در انتخابات 24 آذر که نگاه جهانیان و رسانه های خارجی معطوف به آن است، حضور مردم سرنوشت ساز می باشد.
وی پیش از  پایان درس خارج فقه، خطاب به شاگردان خود گفت: امیدواریم روز جمعه با حضور پرشور خود در پای صندوق های رای به این مهم عمل کنید.