تبیان، دستیار زندگی
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: رمز پیشرفت و توسعه پایدار کشور در تجلی استعدادها و سرمایه های انسانی کارآمد، پرتلاش، باشور و نشاط و خلاق است...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

توسعه پایدار کشور در گرو تجلی استعدادها و سرمایه های انسانی است

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: رمز پیشرفت و توسعه پایدار کشور در تجلی استعدادها و سرمایه های انسانی کارآمد، پرتلاش، باشور و نشاط و خلاق است.

زینب شاه مرادی - مرکز یادگیری تبیان

توسعه پایدار کشور در گرو تجلی استعدادها و سرمایه های انسانی است

به گزارش مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از استان همدان، آیت الله احمد احمدی در آیین تجلیل از استعدادهای برتر علمی شهرستان ملایر و مناطق جوکار و سامن با بیان این مطلب، اظهار کرد: تجهیز به سلاح تعقل، تفکر، علم و دانش، مهم ترین رسالت جامعه اسلامی است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی وظیفه  مسئولین را شناسایی و پرورش استعداد ها برشمرد و تصریح کرد: استعداد یابی و پرورش استعدادها در روستاها در راستای خدمت به مردم امری مهم و ستودنی است.

وی با اشاره به استعدادهای علمی فراوان در روستاهای کشور، گفت: فرزندان ما باید پس از طی مدارج علمی برای آبادانی دیار و میهن اسلامی خود تلاش نمایند.

احمدی استعدادهای درخشان را سرمایه های کشور دانست و افزود: این استعدادها باید شناسایی و تشویق شوند، چراکه فکر و اندیشه کشور را رشد می دهد.

منبع: پایگاه جامع اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش