تبیان، دستیار زندگی
رئیس جمعیت هلال احمر در حاشیه افتتاح موزه استاد علی اکبر صنعتی ابراز امیدواری کرد که با همکاری میان هلال احمر و شهرداری پروژه هایی برای حل مسائل تهران آغاز شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ابراز امیدواری ضیایی برای همکاری‌های مشترک بین هلال احمر و شهرداری تهران

رئیس جمعیت هلال احمر در حاشیه افتتاح موزه استاد علی اکبر صنعتی ابراز امیدواری کرد که با همکاری میان هلال احمر و شهرداری پروژه‌هایی برای حل مسائل تهران آغاز شود.

بخش اجتماعی تبیان

هلال احمر

به گزارش تبیان به نقل از ایسنا، سید امیرمحسن ضیایی در مراسم افتتاح موزه آثار استاد علی اکبر صنعتی اظهار کرد: خوشحالم که خدا این توفیق را داد که پس از تلاش سه سال و چند ماهه موفق به بازگشایی دوباره این موزه شدیم.

رئیس جمعیت هلال احمر اضافه کرد: به نجفی شهردار تهران تبریک می‌گویم که اولین پروژه‌ای که پس از ادای سوگند افتتاح کرد یک پروژه فرهنگی بود. به نظر من پیام این موضوع این است که در دوره فعالیت جدید شهردار تهران مسائل فرهنگی مورد نظر قرار خواهد گرفت.

رئیس جمعیت هلال احمر در مورد زمینه‌های همکاری میان هلال احمر و شهرداری تهران، گفت: نجفی در برنامه‌هایش به موضوع تاب آوری اشاره کرده است و از طرفی چشم انداز جمعیت هم ایجاد جامعه امن است. ما می‌توانیم با شهرداری تهران همکاری‌های مشترکی در زمینه حل مسائل تهران داشته باشیم. ما می توانیم پروژه‌هایی در راستای تاب آوری شهر و سرمایه‌های اجتماعی داشته باشیم و امیدوارم این همکاری ایجاد شود.

وی در مورد قدمت ساختمان موزه استاد صنعتی نیز گفت: این ساختمان اولین ساختمانی است که 110 سال پیش به جمعیت هلال احمر داده شد و برای جمعیت بار نوستالژیک دارد. ما امیدواریم در آینده بتوانیم فعالیت‌های فرهنگی مختلفی را در این مکان داشته باشیم.


منبع: ایسنا