تبیان، دستیار زندگی
آموزش و پرورش هرمزگان انتشار اخبارخلاف واقع را سوء استفاده از احساسات عمومی و عواطف پاک خانواده های عزیز و بر خلاف اخلاق رسانه ای می داند...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انتشار اخبارخلاف واقع، سوء استفاده از احساسات عمومی است

آموزش و پرورش هرمزگان انتشار اخبارخلاف واقع را سوء استفاده از احساسات عمومی و عواطف پاک خانواده های عزیز و بر خلاف اخلاق رسانه ای می داند.

زینب شاه مرادی - مرکز یادگیری تبیان

انتشار اخبارخلاف واقع، سوء استفاده از احساسات عمومی است

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از استان هرمزگان؛ برخلاف گزارش و توییت منتشره خبرنگار روزنامه ایران، مبنی بر پیشنهاد مسوولان آموزش و پرورش میناب به ولی محترم دانش آموز فقید، شیوا مبینی، جهت دریافت مبلغ هشت میلیون تومان پول در قبال امضاء رضایت نامه، مستندات موجود شامل رضایت نامه مورخ اول شهریور96 ولی محترم و هم چنین نامه شماره 350/10868مورخ اول شهریور 96 دبیرستان دخترانه زینبیه شهرستان میناب با عنوان اداره آموزش و پرروش این شهرستان که اسامی شش نفر از دانش آموزان به همراه فرم رضایت نامه را ارسال نموده است، به روشنی گواه این است که گزارش خبرنگار روزنامه ایران غیر منصفانه و بدون مبنا بوده است.

بدیهی است روند اخذ رضایت نامه از اولیای محترم برابر فرم سازمانی در تاریخ مذکور تهیه و وفق مقررات جهت درج در پرونده اردو ارسال شده است.

به منظور تنویرافکار عمومی ذکر این نکته ضروریست که از لحظه وقوع حادثه، مدیر کل آموزش و پرورش و معاونان و کارشناسان ستادی اداره کل به منطقه اعزام شدند و با حضور در بیمارستان داراب و عیادت از مجروحان و دیدار با خانواده های عزیز، روند درمان حادثه دیدگان و سایر نیازمندی ها به دقت دنبال شد.

آموزش و پرورش استان و جامعه فرهنگیان، در کنار خانواده های عزیز، در فقدان عزیزان از دست رفته سوگوار هستند و این اداره کل همکاری لازم را برای روشن شدن ابعاد این حادثه دارد..

منبع: پایگاه جامع اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش