تبیان، دستیار زندگی
ذر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در اطلاعیه‌ای ضمن دعوت از مردم برای حضور پرشور در انتخابات 24 آذر ، اعلام کرد که اعضای این جامعه همگام با آحاد مردم در روز رای گیری به پای صندوق های رای آمده و آرای خود را به صندوق ها خواهد ر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فراخوان جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای شرکت پرشور مردم در انتخابات 24 آذر

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در اطلاعیه‌ای ضمن دعوت از مردم برای حضور پرشور در انتخابات 24 آذر ، اعلام کرد که اعضای این جامعه همگام با آحاد مردم در روز رای گیری به پای صندوق های رای آمده و آرای خود را به صندوق ها خواهد ریخت.

به گزارش تبیان در این اطلاعیه خطاب به ملت ایران چنین آمده است:

دو انتخابات پرشور و حساس خبرگان رهبری و شوراهای اسلامی شهر و روستا هم از حیث حساسیت و تاثیرگذاری داخلی و هم از جهت قوت بخشی به ادامه حرکت پرصلابت ملت ایران در مواجهه با استکبار جهانی و زیاده خواهان بین المللی از ویژگی و اهمیت خاصی برخوردار است.

انتخابات خبرگان رهبری که در دهه آینده راس هرم الهی انقلاب اسلامی را تقویت و ضمانت می بخشد و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا که برگزیدگان شما در این انتخابات انشاءالله بتوانند در چهار سال خدمتگزاری خویش تصمیمات مهمی را در جهت عمران و آبادی ایران اسلامی اتخاذ نمایند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با علم به هوش سرشار و آگاهی عمیق ملت عزیز، مشفقانه اعلام می دارد که همگام با آحاد مردم در روز رای گیری به پای صندوق های رای آمده و آرای خود را به صندوق ها خواهد ریخت.

مطمئن هستیم که این بار نیز آراء هوشمندانه ملت، افرادی اصلح، شایسته و مردمی را به نمایندگی از خود به خبرگان و شوراها خواهد فرستاد.