تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم ملی سوریه ابراز امیداوری کرد که تیمش به همراه ایران به جام جهانی روسیه راه یابد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ایمن حکیم: از صعود ایران به جام‌جهانی خوشحالیم

سرمربی تیم‌ملی سوریه ابراز امیداوری کرد که تیمش به همراه ایران به جام‌جهانی روسیه راه یابد.

بخش ورزش تبیان

ایمن حکیم

به گزارش تبیان به نقل از ایسنا، ایمن الحکیم، سرمربی تیم ملی سوریه در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های ملی ایران و سوریه اظهار کرد: راه خیلی سختی تا اینجا داشتیم. با توجه به مشکلاتی که در این راه داشتیم، به اینجا رسیدیم. تیم ایران خیلی خوب است. استحقاق این مرحله و جایگاه را دارد. می‌دانستیم که ایران حتما صعود می‌کند و از این مساله خوشحالیم. امیدوار هستیم با توجه به تمام مشکلات و سختی‌ها که در راه‌مان بود، ان‌شاءالله همراه ایران به جام جهانی صعود کنیم.

او در پاسخ به این سوال که با توجه به مشکلات تیم ملی سوریه، آیا می‌توانند به جام جهانی صعود کنند گفت: مشکلات ما را دیدید. در طول این مسیر دشواری‌های زیادی داشتیم اما با کمک خدا و همت بازیکنان به اینجا رسیدیم. بازی به بازی مصدومان و مشکلاتی داشتیم اما بازیکنان بعد از رسیدن به این‌جا هم‌قول و هم‌قسم شدند که از این مرحله صعود کنند و به مرحله بعد بروند.

سرمربی سوریه درباره خط دفاع تیم ملی ایران و شباهت آن به خط دفاعی پرسپولیس که عمر سوما توانست به آن گلزنی کند خاطرنشان کرد: مهم‌ترین مساله این است که بازیکنانم استحقاق بازی مقابل ایران را دارند. نتایجی داشتیم که توانستیم به تیمی سه گل بزنیم. اگر مشکلات برای ما پیش نمی‌آمد به همراه ایران به جام جهانی می‌رفتیم. ابتدا سعی می‌کنیم گل نخوریم و سپس به گل برسیم.


منبع: ایسنا