تبیان، دستیار زندگی
حجت الاسلام والمسلمین آقامیری مدیرعامل موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان از اجرای این طرح و راه اندازی سامانه اختصاصی در استان خراسان رضوی در آینده نزدیک خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خراسان رضوی، مقصد تازة همسان گزینی

حجت‌الاسلام والمسلمین آقامیری مدیرعامل موسسه فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان از اجرای این طرح و راه اندازی سامانه اختصاصی در استان خراسان رضوی در آینده نزدیک خبر داد.

هومن بهلولی- روابط عمومی

حجت الاسلام آقامیری

به گزارش تبیان، طرح ملی همسان گزینی توسط موسسه فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان از موسسات وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی، در سال 91 آغاز به کار کرده و هم اینک بیش از چهل هزار جوان متقاضی ازدواج در آن ثبت نام کرده اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین آقامیری با اشاره به استقبال بینظیر جوانان از این طرح گفت: طرح همسان گزینی از سال91 آغاز شده و با اجرا در استانهای تهران، البرز، اصفهان و همدان، بیشتر از چهل هزار نفر برای امر ازدواج ثبت نام کرده اند که مراحل راستی آزمایی و مشاوره در حال اجراست.

مدیرعامل موسسه فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان با تکیه بر توسعه این طرح افزود: تمام خدمات تبیان در سراسر کشور در دسترس کاربران است و برای توسعه همسان گزینی در استانهای شمالی کشور هم تلاش شده که به زودی شاهد راه اندازی سامانه در استان خراسان رضوی به مرکزیت مشهد مقدس خواهیم بود.

گفتنی ست طرح همسان گزینی هم اکنون در استانهای تهران، البرز،همدان و اصفهان در حال اجراست و مشهد مقصد راه اندازی پنجمین سامانه خواهد بود.

گزارشگر: سمیرا حسن