تبیان، دستیار زندگی
ند حضرت آیت الله صافی گلپایگانی استکبار و صهیونیست ‌ها را دشمن واقعی مسلمانان و مسیحیان لبنان دانست. به گزارش تبیانبه نقل از مهر، آیت ‌الله لطف الله صافی گلپایگانی در دیدار تعدادی از اعضای مرکزی حزب الله لبنان&n...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آیت الله صافی گلپایگانی: صهیونیست ‌ها دشمن واقعی مسلمانان و مسیحیان لبنان هستند

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی استکبار و صهیونیست ‌ها را دشمن واقعی مسلمانان و مسیحیان لبنان دانست.

به گزارش تبیانبه نقل از مهر، آیت ‌الله لطف الله صافی گلپایگانی در دیدار تعدادی از اعضای مرکزی حزب الله لبنان  طی سخنانی ضمن تاکید به توجه بیشتر مسیحیان و مسلمانان نسبت به شناسایی دشمنان واقعی خود گفت: مسلمانان و مسیحیان لبنان باید متوجه باشند که دشمن واقعی آنها استکبار و صهیونیست‌ها هستند.

وی ادامه داد: مقاومت و پایداری حزب الله باید الگو و اسوه مسلمانان و مسیحیان برای استقلال و سرافرازی باشد.

حضرت آیت اللهصافی گلپایگانی پیروزی حزب الله در برابر اسرائیل را یک نصرت تاریخی برای جهان اسلام بر شمرد و اظهار داشت: مقاومت جانانه و پیروزی حزب الله برای صاحبنظران عرصه‌های نظامی و بین المللی غیر‌مترقبه و غیر قابل پیش بینی بود و جهان را متحیر و شگفت زده کرد.

معظم له با اشاره به تلاش دشمن برای به فراموش سپردن مقاومت و پیروزی حزب الله در برابر اسرائیل خاطرنشان کرد: امروز دشمن متوجه اهمیت و عظمت حزب الله شده است و مانند مار زخم خورده در صدد ایجاد اختلاف بین صفوف مسلمانان و مسیحیان و کمرنگ نشان دادن عظمت پیروزی حزب‌الله است.

وی در پایان تصریح کرد: در این موقعیت حساس همکاری و اتحاد مسلمانان و همبستگی آنان در مقابل دشمنان به همگان لازم است