تبیان، دستیار زندگی
۱۲ شهریورماه آغاز دروس خارج فقه و اصول آیت الله علوی گرگانی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

۱۲ شهریورماه آغاز دروس خارج فقه و اصول آیت الله علوی گرگانی

عضو دفتر حضرت آیت الله علوی گرگانی از آغاز دروس خارج فقه و اصول این استاد برجسته حوزه علمیه قم از روز یکشنبه دوازدهم شهریور خبر داد.

۱۲ شهریورماه آغاز دروس خارج فقه و اصول آیت الله علوی گرگانی
حجت الاسلام محمدرضا طالبی از آغاز کلاس های درس حضرت آیت الله علوی گرگانی خبرداد و گفت: کلاس های درس خارج فقه و خارج اصول از روز یکشنبه 12 شهریور ماه آغاز می شود.
این عضو دفتر حضرت آیت الله علوی گرگانی در ادامه افزود: کلاس های درس خارج فقه از شنبه تا چهارشنبه هر روز صبح از ساعت ۱۰ تا ۱۱ و کلاس درس خارج اصول یک ساعت به غروب برگزار می شود.
وی با بیان این که این کلاس ها در ادامه مباحث درسی در سال تحصیلی گذشته است، خاطرنشان کرد: درس خارج فقه از مبحث «قضاء الصلوات» و درس خارج اصول از مبحث تنبیهات علم اجمالی خواهد بود، از این رو توصیه می شود شاگردان حضرت آیت الله علوی گرگانی با مرور مباحث گذشته با آمادگی کافی سر درس ایشان حاضر شوند.
حجت الاسلام طالبی در ادامه به مکان برگزاری دروس اشاره کرد و یادآور شد: مطابق سال های گذشته درس خارج فقه ایشان در حرم مطهر حضرت معصومه(س)، ضلع غربی شبستان امام خمینی (ره) و درس خارج اصول در دفتر خود ایشان واقع در خیابان صفائیه کوچه ۲۶ برگزار می شود.
وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو از راه اندازی کانال تلگرامی حضرت آیت الله علوی گرگانی در آینده نزدیک خبرداد و گفت: ان شاءالله در این کانال صورت دروس خارج فقه و اصول ایشان هر روز بارگذاری می شود و طلابی که موفق به حضور در کلاس درس نشده باشند می توانند از این روش استفاده کنند.
عضو دفتر حضرت آیت الله علوی گرگانی خاطرنشان کرد: البته استفتائات جدید، اخبار و اطلاعیه ها، نکات اخلاقی، تألیفات جدید و همچنین تصاویر مربوط به دیدارها و مراسمات دفتر ایشان در سایت دفتر بارگذاری می شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: روزهای مصادف با ایام شهادت ائمه معصومین(ع) دروس تعطیل بوده و مراسم عزاداری در بیت حضرت آیت الله علوی گرگانی برگزار می شود، همچنین لازم به ذکر است دروس اخلاق این استاد برجسته حوزه علمیه قم نیز طبق سنوات گذشته روزهای چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح به مدت بیست دقیقه قبل از آغاز درس برگزار می شود
منبع: خبرگزاری رسا