تبیان، دستیار زندگی
شد به گزارش رسا، نرم افزار مدینه العلم از جمله نرم‌افزارهای كتابخانه‌ای چهارده معصوم(ع) به همت مركز پژوهش‌های رایانه‌ای حوزه علمیه اصفهان تولید شد. این نرم‌افزار دربردارنده 334 جلد كتاب و مقاله درباره حضرت محمد(ص) در موض...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نرم‌افزاركتابخانه‌ای مدینه العلم توسط مركز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان تولید شد

به گزارش رسا، نرم افزار مدینه العلم از جمله نرم‌افزارهای كتابخانه‌ای چهارده معصوم(ع) به همت مركز پژوهش‌های رایانه‌ای حوزه علمیه اصفهان تولید شد.

این نرم‌افزار دربردارنده 334 جلد كتاب و مقاله درباره حضرت محمد(ص) در موضوع‌های سخنان، فضایل، تاریخ و سیره آن پیامبر بزرگ الاهی است.

ارایه فهرست كتاب‌ها به صورت یك‌جا، موضوع‌بندی تازه‌ای را به وجود آورده كه كاربر می‌تواند با استفاده از آن، به جستجوی لفظی و جمله‌ای بپردازد و پس از یافتن مطالب مورد نظر، آن‌ها را نشانه‌گذاری، چاپ و یا به دفترچه یادداشت منتقل نماید.

جستجو به روش‌های گوناگون و تعیین دامنه جستجو در همه متون موجود در این نرم افزار از دیگر ویژگی‌های این لوح فشرده است كه به پژوهش‌گران امكان مشاهده و فیش‌برداری از مطالب را در كمترین زمان می‌دهد.

قلم‌های نگارشی و پس زمینه‌های گوناگون برای سلیقه‌های مختلف، ارایه آواهای دلنشین و تصاویر زیبا درباره پیامبر اكرم (ص) به جذابیت‌های این نرم افزار افزوده است.

گفتنی است، مدینه‌العلم، هفدهمین نرم افزار تولیدی مركز پژوهش‌های رایانه‌ای حوزه علمیه اصفهان و سومین اثر از سلسله نرم افزارهای كتابخانه‌ای چهارده معصوم(ع) است. پیش از این نرم افزار ریحانه، كتابخانه حضرت زهرا (س) و باب العلم، كتابخانه حضرت علی (ع) توسط این مركز به پیشگاه علم و پژوهش‌ تقدیم شده بود.

شایان ذكر است، نرم افزار موعود، كتابخانه حضرت مهدی (عج) تا ماه آینده تولید و به بازار عرضه خواهد شد.