تبیان، دستیار زندگی
وبسایت فرهنگی اطلاع رسانی تبیان همزمان با رجعت پیکر پاک شهید مبلغ محسن حججی به میهن اسلامی، مجموعه کلیپهای صوتی تصویری «تکرار واقعه» را در محیط مجازی منتشر کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مجموعه کلیپهای شهید حججی در تبیان منتشر شد

وبسایت فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان همزمان با رجعت پیکر پاک شهید مبلغ محسن حججی به میهن اسلامی، مجموعه کلیپهای صوتی تصویری «تکرار واقعه» را در محیط مجازی منتشر کرد.

هومن بهلولی- روابط عمومی

شهید حججی

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، شهید محسن حججی مبلغ شهیدی ست که در نبرد با داعش ملعون در خاک کشور سوریه به شهادت رسیده و پیکر بی سرش، پس از یک هفته به میهن بازگشته است.

بخش فیلم و انیمیشن موسسه فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان نیز همزمان با شهادت مظلومانه این مبلغ شهید، کلیپهای صوتی و تصویری که به موضوع شهادت این سرباز اسلام می پردازد را جمع آوری کرده و در قالب مجموعه ای کامل منتشر کرده است.

مجموعه کلیپهای مربوط به شهید حججی شامل بیش از ۴۵ کلیپ صوتی و تصویری ست که نظرات منتشر شده از سوی بزرگان کشور و هنرمندان و ورزشکاران را در خصوص نحوه شهادت این سرباز رشید اسلام، را به تصویر می کشد. «درخواست همسر و پدر شهید حججی» جدیدترین کلیپ منتشر شده در این مجموعه است که در مدت زمان تقریبی ۴دقیقه، اخرین صحبتها و اظهارنظرهای همسر و پدر مبلغ شهید حججی را روایت می‌کند.

«نگاه آخر» نیز عنوان کلیپ صوتی ست که توسط موسسه تبیان تهیه و تنظیم شده و در این مجموعه قرار گرفته و بارها توسط کاربران بارگزاری شده است.

علاقه مندان می توانند برای دریافت این کلیپها به اینجا مراجعه کنند.