تبیان، دستیار زندگی

پرچم اسرائیل نماد چیست؟

موسس انجمن فراماسونری ،کشیشی پروتستانی و یهودی الاصل است ؛ بنابراین طبیعی ست که اکثر برنامه های این تشکیلات، ریشه یهودی گری داشته باشد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پرچم اسرائیل نماد چیست؟

به گزارش تبیان به نقل از سامانه متمرکز فضای مجازی سپاه، در نسبت میان اسرائیل و فراماسونری هیچگونه شکی وجود ندارد ، حال به مواردی اشاره می کنیم که نشان دهنده ارتباط اسرائیل با فراماسونری است.

در پرچم اسرائیل نماد های ماسونی به صورت علنی خود را نشان می دهند. این علایم عبارتند از:

ستاره‌ی شش گوش (Hexagram): اکثر یهودیان، همانند فراماسونرها سلیمان (ع) را پادشاه و جادوگر می دانند، نه پیامبر.  تا آنجا که به جای عبارت (Prophet Solomon) پیامبر سلیمان، عبارت (King Solomon)پادشاه سلیمان را به کار می برند. بنابراین علامت«ستاره ی شش گوش» یا «مهر سلیمان»، دربین یهودیان علامتی اعتقادی نیست بلکه نشان دهنده ی ارادت آنها به سلیمان (که از دید آنها پادشاه و جادوگر بوده است)، می باشد.

علامت نیل تا فرات: این علامت، که به صورت ۲ نوارآبی رنگ در دو طرف ستاره ی شش گوش دیده می شود، وسعت سرزمین پادشاه سلیمان ( King Solomon) را از دید یهود نشان می دهد.

حضور علامت ستاره ی داوود (Hexagram) پرچم اسرائیل ، در مهر ماسونی می تواند ارتباط اسرائیل با فراماسونری را تأیید کند؛ چرا که مهر ماسونی ایالات متحده ی آمریکا که مملو از انواع واقسام علایم ماسونی است، علامت ستاره ی شش گوش را نیز درخود جای داده است .در واقع می توان ازاین مساله نتیجه گرفت که تأسیس اسرائیل از قرن ها پیش توسط فراماسون ها ریخته شده بود وهولوکاست بهانه ای بیش نبود تا فلسفه ی وجودی اسرائیل، توجیهی داشته باشد .


منبع: سامانه متمرکز فضای مجازی سپاه،