تبیان، دستیار زندگی
وی به گزارش مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، در این همایش علمی دو روزه که 9 و 10 آبان ماه از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان و همکاری مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار می شود، می...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

همایش سیره نبوی

به گزارش مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، در این همایش علمی دو روزه که 9 و 10 آبان ماه از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان و همکاری مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار می شود، میهمانانی از داخل و خارج کشور حضور خواهند داشت .

در همایش سیره نبوی با حرکت در مسیر تقریب بین مذاهب و محوریت پیامبر عظیم الشأن اسلام حضرت محمد ( ص)، موضوعاتی چون نقش وحدت  پیروان مذاهب اسلامی در شکوفایی تمدن اسلام ، جایگاه اصل اعتدال در سیره نبوی، ارزش و حرمت انسانها در سیره پیامبر اکرم ( ص) و پرهیز از افترا و تکفیر مسلمانان مورد بحث و بررسی قرار می گیرند .

در این همایش علمی که با حضور روحانیون و دانشگاهیان شیعه و سنی برگزار می شود، شخصیتهایی چون آیت الله تسخیری دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، شیخ عبدالفتاح البزم مفتی دمشق، حجت الاسلام سلیمانی نماینده رهبری در امور اهل سنت زاهدان، حجت الاسلام قرائتی و دکتر رحیم پور ازغدی سخنرانی خواهند کرد .