تبیان، دستیار زندگی
وی مدرسه علمیه کوثریه تهران، برای آمادگی طلاب خواهر در همایش زن در سیره و سنت نبوی، صبح یک شنبه، نشست علمی بررسی شبهات زن در سیره و سنت نبوی را برگزار کرد. به گزارش  رسا در تهران، مدرسه علمیه کوثریه تهران، برای آماد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در مدرسه علمیه کوثریه تهران برگزار شد؛ نشست علمی بررسی شبهات زن در سیره و سنت نبوی

مدرسه علمیه کوثریه تهران، برای آمادگی طلاب خواهر در همایش زن در سیره و سنت نبوی، صبح یک شنبه، نشست علمی بررسی شبهات زن در سیره و سنت نبوی را برگزار کرد.
به گزارش  رسا در تهران، مدرسه علمیه کوثریه تهران، برای آمادگی بانوان طلاب برای تقویت بنیه علمی و مقالات ارسالی خود به نخستین همایش شخصیت و جایگاه زن در سنت و سیره نبوی، صبح یک شنبه، نشست علمی بررسی طرح شبهات در زمینه زن در سیره و سنت نبوی را با حضور طلاب و محققان در سالن همایش های این مدرسه برگزار کرد.
در این نشست زهرا سیدی، محقق ونویسنده حوزه علمیه تهران سخرانی کرد و به سولات و شبهاتی که در زمینه زنان در سیره و سنت نبوی وجود داشت پرداخت.
وی در ادامه به معرفی کتاب هایی در زمینه پژوهشی نخستین همایش شخصیت و جایگاه زن در سنت و سیره نبوی پرداخت و برخی از آنان را برشمرد و گفت: سیره نبوی ابن هشام، زنان پیامبر نوشته عمادالدین اصفهانی، و حیات القلوب نوشته علامه مجلس، ریاحین شریعه به تالیف شیخ ذبیح الله محلاتی از جمله کتاب های هستند که بانوان طلبه برای پژوهش های خود می توانند استفاده کنند.
در پایان این نشست خانم حجازی دوست، معاون پژوهش مدرسه علمیه کوثریه به معرفی کتاب شناسی پیامبر اعظم (ص) پرداخت.