تبیان، دستیار زندگی
شوچنکو: پیروزی مدیون کار تیمی اندری شوچنکو دو گل از 3 گل میلان را در دیدار مقابل لچه به ثمر رساند تا بار دیگر ستاره ی بی چون و چرای روسونری ها باشد. شوچنکو بعد از پایان این دیدار گفت: نباید در مورد فرد خاصی صحبت کرد. در این ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخباری از توپ گرد

شوچنکو: پیروزی مدیون کار تیمی

اندری شوچنکو دو گل از 3 گل میلان را در دیدار مقابل لچه به ثمر رساند تا بار دیگر ستاره ی بی چون و چرای روسونری ها باشد.

شوچنکو بعد از پایان این دیدار گفت: نباید در مورد فرد خاصی صحبت کرد. در این دیدار تلاش گروهی و هواداران میلان یپروزی را رقم زدند. نیمه دوم نمایش خوبی را تقدیم هوادارانمان کردیم. از همه نظر در شرایط بسیار خوبی قرار دارم.

شوچنکو در مورد ریوالدو گفت:" تصمیم بزرگی بود، او در تیم قهرمان اروپا ماندگار شد. اما به هر حال شاید این مناسب ترین تصمیم برای او باشد."

گل چیلاورت در صد و دوازدهمین سال تاسیس باشگاه پنارول؛

دروازه بانی که از گل زدن لذت می برد!

خوزه لوئیس چیلاورت، سنگربان مشهور پاراگوئه ای پنارول موفق شد اولین گل خودش را در این تیم به ثمر برساند.

چیلاورت، بیشترین گل را میان دروازه بانان حال حاضر جهان به ثمر رسانده است. او در لیگ اروگوئه هم موفق به گلزنی شد. این گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، چیلاورت بیش از 50 گل در طول دوران حرفه ایش به ثمر رسانده، علاوه بر این ضربه پنالتی او یک بار هم با ضربه آزاد خوان اوبلار، دروازه بان حریف را امتحان کرد. این دیدار به مناسبت صد و دوازدهمین سالگرد تاسیس باشگاه پنارول مقابل دیدگان 50 هزار تماشاگر به ثمر رسید.

ترزه گه با یوونتوس به آتن می رود


مارچلو لیپی اذعان کرد در بین اسامی 20 نفره اعزامی به آتن و مسابقه با المپیاکوس یونان در جام باشگاه های اروپا نام دیوید ترزه گه، لیلیان تورام و نیکولا لگروتالیه و همین طور دروازه بان سوم یعنی میرانته نیز نوشته خواهد شد.

وی گفت:" مصدومیت این 3 بازیکن تا حدودی برطرف شده و به احتمال بسیار زیاد آنها می توانند در این بازی به میدان بروند. ما مشکلی از نبود بازیکنان اصلی نداریم، زیرا بازیکنان جوان ما انگیزه های زیادی برای درخشش دارند همانند بازی با رجینا!