تبیان، دستیار زندگی
ود كنگره بزرگداشت استاد سیدجلال‌الدین آشتیانی، پنج‌شنبه، 3 آذرماه همزمان با روز جهانی فلسفه در سالن اجتماعات مدرسه دارالشفای قم برگزار می‌شود. به گزارش خبرگزاری شبستان، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به مناسب روز جهانی ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

كنگره بزرگداشت استاد سید‌جلال‌الدین آشتیانی برگزار می‌شود

كنگره بزرگداشت استاد سیدجلال‌الدین آشتیانی، پنج‌شنبه، 3 آذرماه همزمان با روز جهانی فلسفه در سالن اجتماعات مدرسه دارالشفای قم برگزار می‌شود.


به گزارش خبرگزاری شبستان، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به مناسب روز جهانی فلسفه كنگره بزرگداشت فیلسوف و عرفان‌پژوه، استاد علامه زنده‌یاد سید‌جلال‌الدین آشتیانی (ره) را برگزار می‌كند.

بنا بر این گزارش درك محضر استادان برجسته حكمت و معرفت، هوش سرشار، ذهن ذكاء، تفحیض، پشتكار و هویت علمی از علامه آشتیانی در روزگار ما شخصیتی ممتاز ساخته و نمادی نمایان در حكمت و معرفت پرداخته است. نكوداشت آن بزرگ بزرگداشت قدر حكمت و حكیمان و معرفت و عارفان است و پرداختن به او در روز جهانی فلسفه پرداختن به جهان فلسفه است.

شایان ذكر است، نشست مطبوعاتی، برنامه‌های كنگره بزرگداشت استاد سید‌جلال‌الدین آشتیانی، با حضور حجت‌الاسلام علی اكبر رشاد، رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه دبیر علمی كنگره بزرگداشت استاد سید‌جلال‌الدین آشتیانی برگزار می شود.