تبیان، دستیار زندگی
س   راهپیمایی روز جهانی قدس، صبح جمعه با حضور اقشار مختلف مردم و مراجع تقلید، علما، طلاب و فظلای حوزه علمیه قم و همچنین طلاب غیر ایرانی حوزه، برگزار شد.   هزاران نفر از مردم روزه دار قم به همراه م...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

راهپیمایی مردم قم در روز جهانی قدس

راهپیمایی روز جهانی قدس، صبح جمعه با حضور اقشار مختلف مردم و مراجع تقلید، علما، طلاب و فظلای حوزه علمیه قم و همچنین طلاب غیر ایرانی حوزه، برگزار شد.

هزاران نفر از مردم روزه دار قم به همراه مراجع تقلید، علمای اعلام، طلاب و فضلای ایرانی و غیر ایرانی حوزه علمیه قم، صبح روز جمعه با تجمع در میدان شهید مطهری و عبور از خیابان های بازار، ارم و شهدا، راهپیمایی خود را به سوی مصلای قدس آغاز کردند.
در این راهپیمایی پیر و جوان، مرد و زن، با سردادن شعارهای «الله اکبر؛ خامنه ای رهبر»، «ما همه سرباز تو ایم خامنه ای؛ گوش به فرمان توایم خامنه ای»، «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر صهیونیسم، مرگ بر انگلیس، مرگ بر دانمارک»، «لعنت بر هر سه رژیم خبیث، آمریکا، اسراییل و انگلیس» و «فلسطین حمایتت می کنیم» حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام و خواستار نابودی رژیم اشغالگر قدس با یاری مسلمانان جهان شدند.
حضرت آیت الله حسین نوری همدانی، حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی و همچنین از علمای اعلام، آیات عبد الله جوادی آملی، ابراهیم امینی و رضا استادی نیز همگام با مردم در راهپیمایی روز قدس شرکت داشتند.
گفتنی است راهپیمایان پس از پایان مراسم در مصلای قدس شهر قم تجمع کردند و حجت الاسلام قربانعلی دری نجف آبادی، دادستان کل کشور در جمع آنان به سخنرانی پرداخت.رسا