تبیان، دستیار زندگی
درود خداوند بر رسول گرامی اسلام(ص)، اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، علمای مجاهد به خصوص امام راحل و امام خامنه ای (حفظه الله) و شهدای اسلام که با تبیین حقیقت در برهه های مختلف تاریخ اسلام بیداری و بصیرت را به امت اسلام بخشیدند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بسم رب الشهدا والصدیقین

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدیلًا

امروز زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست.”امام خامنه‌ای مدظله العالی”

درود خداوند بر رسول گرامی اسلام(ص)، اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، علمای مجاهد به خصوص امام راحل و امام خامنه‌ای (حفظه الله) و شهدای اسلام که با تبیین حقیقت در برهه‌های مختلف تاریخ اسلام بیداری و بصیرت را به امت اسلام بخشیدند.

پل شهادت، اصلی گذرگاه رسیدن به معبود است که شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه برای همیشه جاویدان تاریخ باقی مانده و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جای می‌گذارند. شهیدان استمرار خط سرخ حسین (ع) را با خون خود تضمین کردند و راه شجاعت را به ما آموختند.

خبر شهادت جانسوز مدافع حرم، پاسدار رشید شهید محسن حججی دست مزدوران صهیونیسم جهانی و تروریست‌های تکفیری، اگرچه باعث تاسف و تالم شدید شیعیان و محبّین اهل بیت گشت و اما واقعیت آنکه او امروز «عند ربهم یرزقون» است و این ماییم که در میان روزمرگی‌های زندگی باقی مانده‌ایم و باید متأسف باشیم.

باز دوباره شانه‌های شهر لرزیدن گرفت و پیکر گلگون کفنِ شهیدی بر شانه‌های مردم قرار گرفت، باز دوباره عیش هواخواهان طرفدار شیطان زیر و رو شد، و دوباره کید و مکر دشمن، سرباز جانثاری از تبار سربداران را به قول خودش به خاک انداخت ولی به گفته خدای عز و جل به آسمان عروج کرد و چه زیبا خدای شهیدان فرمود: شهیدان زنده‌اند و نزد من روزی می‌خورند.

روابط عمومی موسسه تبیان