تبیان، دستیار زندگی
رئیس مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اخلاق مداری، احترام به پیشكسوتان و گفتمان تحول را سرلوحه كار روابط عمومی برشمرد ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخلاق مداری و احترام به پیشكسوتان سرلوحه كار روابط عمومی خواهد بود

رئیس مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اخلاق مداری، احترام به پیشكسوتان و گفتمان تحول را سرلوحه كار روابط عمومی برشمرد.

زینب شاه مرادی - مرکز یادگیری تبیان

اخلاق مداری و احترام به پیشكسوتان سرلوحه كار روابط عمومی خواهد بوداخلاق مداری و احترام به پیشكسوتان سرلوحه كار روابط عمومی خواهد بود

به گزارش مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، پیش از ظهر امروز، مرتضی نظری در نخستین روز كاری خود در نشست صمیمی با كاركنان این مركز، ایجاد تعامل و صمیمت بین كاركنان را ضرورت كار در روابط عمومی  دانست و افزود: همه باید با اخلاق مداری و رعایت حرمت در فضایی صمیمی با گفتمان تحول در آموزش و پرورش، كارحرفه ای خود را انجام دهیم.

وی افزود: با مشورت و همفكری  می توانیم زمینه درخشش بیش از پیش روابط عمومی را فراهم آوریم.

نظری با اشاره به ضرورت احترام به پیشكسوتان گفت: قدردان تلاش همه همكاران ستادی و استان ها هستیم و باید سعی كنیم فضایی در روابط عمومی ایجاد شود تا افراد به كار كردن در این حوزه ترغیب شوند .

رئیس مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی تصریح كرد: دستاورد و خروجی هر دستگاه اجرایی از دو حالت خارج نیست؛یا در تمام قسمت ‌ها موفق و دائما درحال پیشرفت و تكامل است و یا روزمرگی درآن جریان دارد كه باید تلاش كنیم، ازاین وضعیت خارج شده و زمینه تحول در كار حرفه ای خود را فراهم آوریم.

منبع: پایگاه جامع اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش