تبیان، دستیار زندگی
ند مسوول ستاد اعتكاف سازمان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: ‪ ۲۲۰‬دانشجو و طلبه علوم دینی در بجنورد، به مناسبت دهه آخر ماه مبارك رمضان معتكف شدند. "سیدابوالفضل گوهری" به خبرگزاری جمهوری گفت: این افراد از سحرگاه روز چها...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

‪ ۲۲۰‬دانشجو و طلبه در بجنورد معتكف شدند

مسوول ستاد اعتكاف سازمان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: ‪ ۲۲۰‬دانشجو و طلبه علوم دینی در بجنورد، به مناسبت دهه آخر ماه مبارك رمضان معتكف شدند.

"سیدابوالفضل گوهری" به خبرگزاری جمهوری گفت: این افراد از سحرگاه روز چهارشنبه در مسجد جامع بجنورد اعتكاف خود را آغاز كردند.

وی افزود: ‪ ۱۸۰‬نفر از معتكفان زن و ‪ ۴۰‬نفر مرد هستند كه در مجموع نسبت به سال گذشته ‪ ۷۰‬نفر به شمار آنها افزوده شده است.

او بیان كرد: این مراسم معنوی توسط ستاد اعتكاف دانشجویان و طلاب سازمان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی سازماندهی شده كه به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

وی برگزاری كارگاههای آموزشی با محوریت آسیب شناسی فرهنگی و اجتماعی، عفاف برای جوانان، توحید، جوان و زندگی قرآنی، توحید و معاد را از جمله برنامه‌های این مراسم معنوی عنوان كرد.

او گفت: روحانیان و اساتید دانشگاه با حضور در جمع معتكفان در خصوص دین ، سیره نبوی، جوان و ولایت و موضوعات مذهبی سخنرانی خواهند كرد.