تبیان، دستیار زندگی
فت علامه سید جعفر مرتضی العاملی ، مورخ برجسته شیعه ،از بین رفتن بخش زیادی از نوشته هایش در حمله اسرائیل به لبنان، را تایید کرد. به گزارش خبرگزاری آینده روشن، این مورخ شیعه در جریان بازدید از موسسه و خبرگزاری آینده روشن،...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

علامه جعفر مرتضی: بخش عظیمی از نوشته هایم در حمله اسرائیل به لبنان از بین رفت


علامه سید جعفر مرتضی العاملی ، مورخ برجسته شیعه ،از بین رفتن بخش زیادی از نوشته هایش در حمله اسرائیل به لبنان، را تایید کرد.
به گزارش خبرگزاری آینده روشن، این مورخ شیعه در جریان بازدید از موسسه و خبرگزاری آینده روشن، نتیجه حاصل از حمله اسرائیل به لبنان را پیروزی مقاومت دانست.

وی افزود: به مجرد پایان یافتن جنگ، مردم لبنان به خانه هایشان برگشتند اما در آن طرف هنوز از بازگشت به خانه هایشان می ترسند. اسرائیل در جریان حیاتش تا به حال در جنگی شکست نخورده بود و این اولین جنگی بود که این رژیم در آن شکست خورد.

گفتنی است  علامه سید جعفر مرتضی العاملی برای حضور در هشتمین دوره کتاب سال ولایت به ایران سفر کرده است. در هشتمین دوره کتاب سال ولایت از علامه سید جعفر مرتضی العاملی  به عنوان پژوهشگر برتر سال تجلیل به عمل امد.همچنین قرار است اخرین تالیف این محقق به نام « الصحیح من السیره النبوی » توسط موسسه تحقیقاتی دالاحدیث در 35 جلد منتشر شود.