تبیان، دستیار زندگی
ان آیت الله حسین مظاهری در پیامی، روز قدس را روز بزرگ اظهار همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و اعلام برائت از صهیونیسم جهانی دانست. پیام مرجع عالیقدر حضرت آیت الله مظاهری "مد ظله العالی" به مناسبت روز جهانی ق...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مرجع عالیقدر حضرت آیت الله مظاهری : فریاد عدالتخواهی و ظلم‌ستیزی در روز قدس، وظیفه‌ شرعی‌ مسلمانان

آیت الله حسین مظاهری در پیامی، روز قدس را روز بزرگ اظهار همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و اعلام برائت از صهیونیسم جهانی دانست.

پیام مرجع عالیقدر حضرت آیت الله مظاهری "مد ظله العالی" به مناسبت روز جهانی قدس (رمضان المبارک 1427)

بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس روز بزرگ اظهار همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و اعلام برائت از صهیونیسم جهانی است ، روز قدس میراث گرانقدر امام راحل عظیم الشان "قدس سره الشریف " در دفاع از مظلومان و مبارزه با ظلم و استکبار است .

امسال نیز شرایطی که سیاستهای زور گویانه و جنگ طلبانه رژیم اشغالگر قدس و دیگر هم پیمانان آنان به ویژه آمریکا و انگلیس چه در فلسطین اشغالی و چه در سایر نقاط جهان همانند لبنان و عراق و افغانستان ، بطور گسترده تری ادامه یافت و آنان با قلدری هر چه تمامتر با مشت قدرت بر طبل جنگ و تجاوز و خونریزی می کوبند ، و در شرایطی که دستگهاههای رسانه ای صهیونیستی و استکباری نیز، عقبه تبلیغاتی جنگ های صلیبی و خشونت ورزی علیه اسلام و مسلمین را فراهم می کنند ، وظیفه شرعی و انسانی همه مسلمانان جهان عالم اقتضاء می کند تا دست کم ، در روز بزگ قدس ، یک صدا فریاد عدالتخواهی و ظلم ستیزی سر دهند و بار دیگر سیاستهای سلطه طلبانه رژیم اشغالگر قدس و همدستان و مدافعان این رژیم دروغین و جعلی را محکوم نمایند و بر حق مسلم مظلومان و آوارگان فلسطینی برای اداره و تسلط بر میهن و کشور خود پافشاری و تاکید نمایند .

امید است ملت بزرگوار و فهیم ایران که هماره ، وفاداری خود به ازرزشهای والای اسلام و نظام اسلامی و آرمانهای بلند امام راحل کبیر "قدس سره" را به اثبات رسانیده اند ، در صحنه بزرگ جمعه شریف قدس و نیز در صحنه های بزرگ پیش رو که انتخابات بسیار با اهمیت مجلس خبرگان رهبری و انتخابات شوراهای اسلامی است ، نیز در صحنه حضور یکپارچه ، شکوهمند و هوشمندانه ، برگهای افتخار دیگر را بر تاریخ مجاهدت و عظمت این کشور بیفزایند . ان شاء الله "ولینصرن الله من ینصره ان الله لقوی عزیز"

و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

حسین المظاهری

26/7/1385

24 رمضان البارک 1427