تبیان، دستیار زندگی
یم علما و حوزه‌های علمیه اهل سنت با انتشار اطلاعیه‌هایی از مردم برای شركت در راهپیمایی روز قدس دعوت كردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رسا، علما و حوزه‌های علمیه اهل سنت همگام با دیگر گروه‌ها و شخصیت‌ها، از مردم برای شر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

علما و حوزه‌های علمیه اهل سنت :باحضور در راهپیمایی روز قدس، جنایات اشغالگران قدس را محكوم می‌كنیم

علما و حوزه‌های علمیه اهل سنت با انتشار اطلاعیه‌هایی از مردم برای شركت در راهپیمایی روز قدس دعوت كردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رسا، علما و حوزه‌های علمیه اهل سنت همگام با دیگر گروه‌ها و شخصیت‌ها، از مردم برای شركت در راهپیمایی روز قدس و محكوم كردن جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس، دعوت كردند.
در این راستا، امام جمعه و سرپرست حوزه‌های علمیه اهل سنت بالاخواف در بیانیه خود با اشاره به جایگاه قدس و مسجدالاقصی در مكتب اسلام، مسأله فلسطین را در صدر مسایل امت اسلامی دانست و اظهار داشت حل شدن موضوع فلسطین به امت اسلامی روح تازه‌ای خواهد داد و بیداری اسلامی، روند تازه‌ای پیدا خواهد كرد.
ائمه جمعه، حوزه‌های علمیه، شورای علما و ائمه مساجد اهل سنت شهرستان تایباد نیز با انتشار بیانیه‌ای رژیم نژاد پرستی صهیونیستی را وابسته به زر و زور و تزویر معرفی كرد و این حكومت اشغالگر را دشمن اسلام، مسلمانان و مردم آزادی‌خواه جهان خواند.
جامعه مدرسان و طلاب مدرسه علمیه مظهرالتوحید تایباد نیز در اطلاعیه با اشاره به تلاش دشمنان برای منحرف كردن اذهان عمومی از مسأله فلسطین با توهین به پیامبر اعظم (ص)، خواستار حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس شدند.
جامعه مدرسان حوزه علمیه الصدیق بیرجند،‌ جامعه روحانیت خراسان جنوبی، ائمه جمعه و جماعات و مدرسان حوزه علمیه تعلیم القرآن شهر نشتیفان نیز در بیانیه‌های جداگانه‌ای با محكوم كردن جنایات ددمنشانه رژیم چپاول‌گر صهیونیستی، حضور باشكوه مردم را در راهپیمایی روز قدس مشتی محكم بر دهان یاوه‌گویان دانستند