تبیان، دستیار زندگی
سرلشکر صالحی با اشاره به شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی به دست تروریست های داعش، ابراز امیدواری کرد تا سرنوشتی مانند این شهید بزرگوار داشته باشد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

امیدوارم سرنوشتی مانند شهید حججی داشته باشم

سرلشکر صالحی با اشاره به شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی به دست تروریست‌های داعش، ابراز امیدواری کرد تا سرنوشتی مانند این شهید بزرگوار داشته باشد.

بخش سیاست تبیان
امیدوارم سرنوشتی مانند شهید حججی داشته باشم

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری فارس، مراسم معارفه امیر سرلشکر عطاءالله صالحی به عنوان جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح صبح امروز با حضور فرماندهان عالیرتبه نظامی در محل ستادکل برگزار شد.

امیر سرلشکر صالحی جانشین ستاد کل نیروهای مسلح در این مراسم طی سخنان کوتاهی با اشاره به سوابق گذشته خود در ارتش، گفت: من وقتی در ارتش رژیم سابق خدمت می‌کردم با فرمان امام(ره) از پادگان رفتم و در پناه ثامن‌الحجج امام رضا(ع) قرار گرفتم و بعد از انقلاب نیز باز هم به فرمان امام(ره) به ارتش بازگشتم و در لشکر 77 مشهد خدمت کردم.

صالحی گفت: بعدها بنا به درخواست سردار فیروزآبادی برای تشکیل ستاد کل، کمک کردم و 5 سال بعد مجددا به لشکر 77 برگشتم.

وی اضافه کرد: من 3 بار در یگان مشهد خدمت کردم و این سومین بار است که به ستاد کل می‌آیم.

سرلشکر صالحی در پایان با اشاره به شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی به دست تروریست‌های داعش، ابراز امیدواری کرد تا سرنوشتی مانند این شهید بزرگوار داشته باشد و گفت: تمام تلاشمان را می کنیم تا راه این عزیزان را ادامه دهیم.


منبع: خبرگزاری فارس