تبیان، دستیار زندگی
ری  حجت الاسلام والمسلمین حسین احمدی از انتشار 110 عنوان كتاب چاپ اول با تیتراژ بیش از یك میلیون جلد تا پایان سال سال خبر داد .  در 6 ماهه اول امسال 45 عنوان كتاب چاپ اول وحدود 40 عنوان چاپ مجدد از سوی این انت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انتشار 110 عنوان كتاب تا پایان سال جاری

حجت الاسلام والمسلمین حسین احمدی از انتشار 110 عنوان كتاب چاپ اول با تیتراژ بیش از یك میلیون جلد تا پایان سال سال خبر داد .

در 6 ماهه اول امسال 45 عنوان كتاب چاپ اول وحدود 40 عنوان چاپ مجدد از سوی این انتشارات با تیتراژ بیش از 550 هزار جلد به چاپ رسیده است .

مسئول انتشارات مسجد مقدس جمكران با اشاره به عناوین چاپ شده با موضوع پیامبر (ص) افزود: در سالل جاری با توجه به نامگذاری امسال به نام پیامبر اعظم (ص) سلسله مباحث دفاع از پیامبر اعظم دردست كار این انتشارات قرار گرفته كه طی این 6 ماه پنج جلد با عناوین پیامبر اعظم وتروریست وخشونت طلبی، پیامبر اعظم وبرده داری، پیامبر اعظم وحقوق اقلیت ها وارتداد، پیامبر اعظم وحقوق زن و پیامبر وصلح طلبی به چاپ رسیده است .

وی همچنین با اشاره به عناوین در دست اقدام خاطرنشان كرد: سلسله مباحث آشنایی با وهابیان ، مرجعیت دینی اهل بیت و پاسخگویی به شبهات و امام شناسی در حدیث و پاسخ به شبهات از جمله عناوین دردست اقدام است كه تا پایان سال به چاپ می رسد .

حجت الاسلام احمدی با اشاره به برگزاری نمایشگاه های مختلف افزود: انشارات مسجد مقدس جمكران تا كنون در 35 نمایشگاه مستقل ومشاركتی در سراسر كشور شركت كرده است .

وی با اشاره به كتابهای ارسالی به خارج كشور تصریح كرد: بنا به در خواست محققین وپژوهشگران كشورهای آلمان، روسیه، تركیه،پاكستان، افغانستان، هند، عراق، آذربایجان ودیگر كشورهای،عناوین مختلفی متناسب بانیاز آنان به این كشورها ارسال شده است.شبستان