تبیان، دستیار زندگی
ود دومین گردهمایی طلاب فارغ التحصیل مرکز جهانی علوم اسلامی از 11 آبان به مدت 21 روز در قم برگزار می شود. مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل طلاب مرکز جهانی علوم اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزوی مهر با اعلام این خبر گفت: ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دومین گردهمایی طلاب فارغ التحصیل مرکز جهانی علوم اسلامی برگزار می شود

دومین گردهمایی طلاب فارغ التحصیل مرکز جهانی علوم اسلامی از 11 آبان به مدت 21 روز در قم برگزار می شود.

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل طلاب مرکز جهانی علوم اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزوی مهر با اعلام این خبر گفت: این گردهمایی با حضور 42 نفر از طلاب 32 ملیت از 11 آبان به مدت 21 روز در قم برگزار می شود.

حجت الاسلام "محمد حسن رادمرد" اضافه کرد: دیدار با مقام معظم رهبری، ریاست جمهوری، مراجع تقلید، مراکز مختلف علمی ، فرهنگی و صنعتی مانند بازدید از مجمع تقریب مذاهب اسلامی، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ، مرکز تحقیقات کامپیوتری نور، عسلویه و مرکز اتمی اراک در کنار برنامه های تفریحی و زیارتی از برنامه های این گردهمایی خواهد بود.

وی افزود: تقویت توان علمی همراه با برگزاری کارگاه های علمی و پژوهشی، انتقال تجارب فرهنگی و تبلیغی، بررسی دستاورهای مرکز جهانی و بهره برداری از دروس آموزشی، مشاهده پیشرفت های علمی و صنعتی ایران اسلامی و تجدید خاطره تحصیل در ایران از مهمترین اهداف این گردهمایی است.