تبیان، دستیار زندگی
کانال تلگرامی موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان با بیش از 84هزار عضو، یکی از فعالترین کانالهای فرهنگی کشور است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

84هزارنفر عضو کانال تبیان هستند

کانال تلگرامی موسسه فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان با بیش از 84هزار عضو، یکی از فعالترین کانالهای فرهنگی کشور است.

هومن بهلولی- روابط عمومی

کانال تلگرامی تبیان

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، کانال تلگرامی موسسه فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان توسط معاونت محتوایی این موسسه راه اندازی و اداره می‌شود.

کانال اطلاع‌رسانی موسسه فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان به نشانی tebyanonline@ بر بستر شبکه پیام رسان تلگرام شکل گرفته و امروز (27مردادماه) بیشتر از 84هزار نفر عضو دارد که این افراد با استفاده از بستر تلفن همراهف می توانند مطالب منتشر شده در این کانال را مشاهده کنند.

مطالب این کانال عمدتا عکس نوشته و متن کوتاه است که به موضوعات روز کشور، رویدادهای مهم تاریخی و مذهبی، مسائل سیاسی و اجتماعی و موضوعات طرح شده در حوزه سبک زندگی می پردازد که عمدتا توسط کارشناسان تخصصی هر بخش در تارنمای تبیان تهیه شده و پس از انتشار بر روی سایت تبیان، برای انتشار در کانال تلگرامی نیز خلاصه و فشرده می‌شود.

معاونت محتوایی تبیان در چینش و انتشار این مطالب کوشیده تا علاوه بر حفظ تنوع، جذابیت را هم سرلوحه کار خود قرار داده و مطالبی را منتشر کند که به ترویج فرهنگ و سبک زندگی ایرانی، اسلامی منجر می‌شود.

علاقه مندان می توانند برای عضویت در این کانال و بهره مندی از مطالب مفید آن، به نشانی http://www.tebyan.net/مراجعه کرده و پس از کلیک بر روی لینک منتشر شده، به صورت مستقیم وارد محیط تلگرام و کانال شوند.