تبیان، دستیار زندگی
بازی رایانه ای «والفجر8» از سری بازیهای «نبردماندگار» که توسط موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان ساخته شده بیشترین تعداد نصب و اجرا را در هفته پایانی مرداد ماه داشته است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

والفجر8، بازی پرطرفدار تبیانی

بازی رایانه ای «والفجر8» از سری بازیهای «نبردماندگار» که توسط موسسه فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان ساخته شده بیشترین تعداد نصب و اجرا را در هفته پایانی مرداد ماه داشته است.

هومن بهلولی- روابط عمومی

بازی رایانه ای والفجر 8

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، موسسه فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان یکی از نخستین موسسات فرهنگی کشور است که به ساخت بازی های رایانه ای با مفاهیم متناسب با فرهنگ دینی و هویت ملی، روی آورد.

بازی رایانه ای «والفجر 8» از سری بازی های «نبرد ماندگار» است که در سال 87تولید شده و یک بازی با ساختار استراتژیک است و کاربر در این بازی بایستی یک تیم را برای رسیدن به اهداف در طی مراحل بازی مدیریت نماید.

مجموعه بازی نبردهای ماندگار که اولین نسخه آن با موضوع عملیات والفجر 8 آغاز شده،از سر وظیفه و ادای دین به همه بزرگ مردان و زنانی است که در هشت سال دفاع مقدس نقشی داشته اند و بیان گوشه ای از یک حماسه بزرگ است.

این بازی استراتژیک، توانست در نخستین سال انتشار در جشنواره جایزه بزرگ مقاومت اسلامی که به بزرگداشت رو حیه مقاومت در جامعه اسلامی می پردازد، حضور یابد و موفق به کسب رتبه برتر شد.

علاقه مندان می توانند جهت بارگزاری نسخه رایگان این بازی رایانه ای به نشانی http://www.tebyan.net/ مراجعه کنند.