تبیان، دستیار زندگی
وزیر آموزش و پرورش از رئیس مجلس شورای اسلامی، نمایندگان مجلس و عموم فرهنگیان تقدیر و تشكر كرد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیام تقدیر و تشكر وزیرآموزش و پرورش از رئیس و نمایندگان مجلس

وزیر آموزش و پرورش از رئیس مجلس شورای اسلامی، نمایندگان مجلس و عموم فرهنگیان تقدیر و تشكر كرد.

زینب شاه مرادی - مرکز یادگیری تبیان

پیام تقدیر و تشكر وزیر آموزش و پرورش از رئیس و نمایندگان مجلس

به گزارش مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، متن پیام سید محمد بطحایی به شرح زیر است:

با سلام و احترام؛

اکنون که با استعانت از خداوند سبحان و با حسن نظر ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران جناب آقای دكتر حسن روحانی در معرفی اینجانب، موفق به كسب رأی اعتماد با حمایت قاطبه نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی شده ام،  بر خود فرض می دانم تا از اعتماد مسئولیت آفرین نمایندگان شریف ملت، صمیمانه تشكر و قدردانی كنم.

بی تردید اعتماد قاطع و ارزنده نمایندگان محترم، مسئولیت عظیم سكانداری وزارت آموزش و پرورش را بیش ازپیش پراهمیت می سازد و اهتمام این وزارت را برای ارتقای كمی و كیفی نظام تعلیم و تربیت كشور و اجرای سند تحول بنیادین كه از تأکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و دولت تدبیر و امید است، دوچندان می نماید. همراهی، همدلی و همگامی ریاست محترم مجلس شورای اسلامی، اعضای محترم هیئت رئیسه و نمایندگان معزز و کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی قوت قلبی برای خدمتگزارانی خواهد بود كه می خواهند از صمیم جان و با تمام توان و تلاش خود در جهت اعتلای این نظام مقدس گام بردارند.

همچ نین لازم می دانم از جامعه بزرگ فرهنگیان،  معلمان عزیز،  معاونان،  دبیران،  مشاوران و همكاران سخت کوشم در وزارت آموزش و پرورش كه سهم بزرگی در اعطای این نشان افتخار و خدمت دارند صمیمانه سپاسگزاری نمایم.

امید است با لطف الهی،  امانتداری شایسته و صادق برای حفظ این گوهر ارزشمند بوده و رهروی صادق برای راه شهیدان انقلاب اسلامی به ویژه شهیدان رجایی و باهنر درعرصه تعلیم و تربیت كشور باشیم. از خداوند تبارک وتعالی توفیق روزافزون تمامی نمایندگان محترم در خانه ملت را مسئلت دارم.

منبع: پایگاه جامع اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش