تبیان، دستیار زندگی
سینا سرلک، خواننده موسیقی ایرانی، قطعه ای را برای سریال «شهرزاد» خواند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«تنها امید زندگی» برای «شهرزاد» خوانده شد

سینا سرلک، خواننده موسیقی ایرانی، قطعه‌ای را برای سریال «شهرزاد» خواند.

بخش سینما وتلویزیون تبیان
تنها امید زندگی

«تنها امید زندگی» عنوان قطعه میانی قسمت نهم فصل دوم سریال «شهرزاد» است که با صدای سینا سرلک منتشر شد و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

سینا سرلک که پیش از این، همکاری‌های متعددی را با این سریال داشته، قطعه‌ای را به‌صورت مستقل برای این سریال خوانده است که در حساس‌ترین سکانس این قسمت پخش شد و با توجه به انتخاب درست شعر و موسیقی توانست مخاطبان همیشگی سریال را با صدای خود همراه کند.

این قطعه که با شعری از «علیرضا شجاع‌پور» و آهنگسازی و تنظیم «پدرام کشتکار» ساخته‌ شده، مانند دیگر کارهای سرلک فضایی احساسی دارد.

سینا سرلک درباره این قطعه گفت: این کار، سال گذشته به سفارش تهیه‌کننده و کارگردان سریال تولید شد و در همین راستا با پدرام کشتکار برای ساخت اثر صحبت کردم و نهایتا کار روی شعری از علیرضا شجاع‌پور آهنگسازی و تنظیم شد و من با تمام وجود و عشق، این اثر را خواندم. به همین خاطر، یکی از کارهایی است که بسیار دوست دارم. از طرفی، حال و هوای این قطعه برای بسیاری از مردم دنیا در طول زندگی‌شان پیش‌آمده است. به همین دلیل، به‌راحتی با آن همزادپنداری خواهند کرد. امیدوارم هموطنان نیز با این کار و دیگر کارها همچون برخیز، چه کنم، کوچه‌های عاشقی، زیر سقف دودی و ... که منتشر کرده‌ام و کارهایی که به انتشار خواهم رساند، ارتباط خوبی برقرار کنند و برای‌شان به آثاری نوستالژیک تبدیل شود.

این خواننده افزود: این کار پس از گذشت یک سال با نظر استاد فتحی در قسمت نهم فصل دوم و در یکی از سکانس‌های بسیار حساس و احساسی پخش شد.

داستان سریال «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی و سرمایه‌گذاری سیدمحمد امامی در دهه ۱۳۳۰ می‌گذرد و روایتی عاشقانه بر بستر تاریخ است.

رضا کیانیان، رویا نونهالی، امیر جعفری و آتنه فقیه‌نصیری از بازیگران جدید فصل دوم هستند که در کنار ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار، مهدی سلطانی، پرویز فلاحی‌پور، گلاره عباسی، سهیلا رضوی، فریبا متخصص، امیرحسین فتحی و ... ایفای نقش کرده‌اند.

قسمت نهم فصل دوم سریال شهرزاد ۳۰ مردادماه در شبکه نمایش خانگی توزیع شد.

سینا سرلک پیش‌ از این نیز قطعاتی را برای سریال شهرزاد خوانده بود.


منبع: ایسنا