تبیان، دستیار زندگی
موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان برای پنجمین بار اعضای شبکه واسطین ازدواج را گرد هم آورد تا آخرین راهکارهای رفع موانع ازدواج جوانان و چگونگی اجرای طرح همسان گزینی را بررسی کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برگزاری نشست هم اندیشی طرح همسان گزینی توسط تبیان

موسسه فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان برای پنجمین بار اعضای شبکه واسطین ازدواج را گرد هم آورد تا آخرین راهکارهای رفع موانع ازدواج جوانان و چگونگی اجرای طرح همسان گزینی را بررسی کند.

هومن بهلولی- روابط عمومی

محمدرضا سلطانی شیرازی؛ مدیر روابط عمومی و امور بین الملل تبیان

به گزارش تبیان، پنجمین نشست واسطین ازدواج طرح همسان گزینی تبیان صبح روز سه شنبه سی و یکم مرداد ماه 1396در سالن کنفرانس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار گردید.

در این نشست علاوه بر مدیران موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان؛ جمعی از واسطین و معرفین ازدواج که در طرح همسان گزینی تبیان فعالیت دارند، حضور داشتند.

این برنامه راس ساعت 9 صبح با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز گردید. قبل از آن از ساعت هشت و سی دقیقه پذیرش مدعوین توسط همکاران تبیانی در سالن کنفرانس سازمان تبلیغات اسلامی آغاز شده بود .

زهره حسینی؛ مدیر طرح ملی همسان گزینی

پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید؛ سرکار خانم حسینی مدیر پروژه همسان گزینی ضمن خوشامدگویی به مدعوین؛ گزارشی از پیشرفت پروژه همسان گزینی به حاضرین ارائه کردند.

وی افزود: به زودی در استان های خراسان رضوی و قزوین نیز، طرح ملی همسان گزینی ارائه خواهد شد.

حجت الاسلام و الوسلمین آقامیری؛ مدیرعامل موسسه تبیان

در ادامه، حجت الاسلام و المسلمین آقامیری؛ مدیرعامل موسسه تبیان، در خصوص مضرات استفاده از سایت های همسریابی و فواید راه اندازی طرح ملی همسان گزینی سخنرانی کرد و گفت: امیدوارم در آینده نهاد ها و سازمان های مرتبط با امور جوانان، همکاری لازم را این طرح خداپسندانه داشته باشند.

دکتر قاسمی؛ مدیر طرح هدا همسان گزینی در دانشگاه شهید بهشتی

در ادامه برنامه های این نشست ؛ سرکار خانم دکتر قاسمی از اساتید دانشگاه شهید بهشتی به ایراد سخنرانی پرداخت.

سرکار خانم دکتر قاسمی با اشاره به مزایای طرح همسان گزینی؛ پیشنهاداتی در خصوص معرفی بیشتر این طرح به آحاد جامعه مطرح نمودند.

دکتر کمن: مشاوره طرح ملی همسان گزینی

در ادامه این برنامه پس از استراحتی کوتاه؛ دکتر کمن در خصوص برگزاری آزمون تست روانشناسی «کتل» که 16 عامل شخصیت شناسی را مورد سنجش قرار می دهد، توضیحاتی ارائه کرد و با توزیع برگه های مخصوص این تست، واسطین طرح همسان گزینی را مورد آزمون قرار داد.

وی گفت: آزمون «کتل» برای سناخت شخصیت افراد به کار خواهد رفت که می توان در زمینه همسان گزینی از آن بهره جست.

دکتر کمن و خانم حسینی

در برنامه پرسش و پاسخ سرکار خانم حسینی؛ مدیر طرح ملی همسان گزینی و دکتر کمن؛ مشاور طرح همسان گزینی تبیان، به سوالات واسطین در خصوص همسان گزینی و ادامه این طرح ملی پاسخ گفتند.

تقدیر از زوج های طرح همسان گزینی تبیان

این برنامه با تقدیر از واسطین طرح همسان گزینی و همچنین دو زوج که از طریق سامانه همسان گزینی تبیان تشکیل خانواده داده اند، به پایان رسید.