تبیان، دستیار زندگی
فه   رییس موسسه آینده روشن (پژوهشكده مهدویت) در جمع نمازگزاران شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه (س) با انتقاد از رواج خرافه گرایی در جامعه گفت: قرآن، معیار سنجش باورهای درست از خرافه است.  &...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قرآن، معیار سنجش باورهای درست از خرافه

رییس موسسه آینده روشن (پژوهشكده مهدویت) در جمع نمازگزاران شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه (س) با انتقاد از رواج خرافه گرایی در جامعه گفت: قرآن، معیار سنجش باورهای درست از خرافه است.

حجت الاسلام سید مسعود پورسیدآقایی روز یک شنبه در جمع نمازگزاران شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه (س) با انتقاد از رواج برخی خرافه ها و تعبیرهای نادرست و پرداختن به خواب های دروغین اظهار داشت: با این که ما بهترین تعبیرها و داستان ها را درباره ائمه اطهار (ع) داریم ولی برخی به اشتباه به دنبال خرافات، باورهای دروغین و خواب‌های کذب که هیچ منبع روایی ندارد، می باشند که اشتباه بزرگی برای گمراهی است.
وی قرآن را معیار سنجش باورهای درست از خرافه معرفی كرد و گفت: برخی از انسان ها در کارهای روزانه و به جهت افتادن در دام مادیات، از قرآن دور می افتند.
وی افرود: آنان خدا را به فراموشی سپرده اند و بیشترین آسیب را از این طریق می بینند.
این مدرس حوزه علمیه قم توجه و اهمیت دادن به قرآن را بسیار مهم خواند و تصریح کرد: بهترین و درست ترین راه خروج از مشکلات و گرفتاری های دنیوی، قرآن می باشد. تا می توانیم از این منبع فیض در ماه رمضان استفاده ببریم. رسا